Gå til innhold

Høgskulen i Lillehammer


Skilpadde

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å studere sosialt arbeid v. Høgskolen i Lillehammer til høsten, men kjenner egentlig ingen som studerer der eller har så mye med byen å gjøre. Så, er det noen ehr som studerer der/vet noe sæørlig om studiemiljøet ol.? Og eventuelt om sosial arbeid i Lillehammer er et bra studie i forhold til andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig koselig studentby, liten men innholdsrik. Bra miljø og fin og god skole. Kjenner ikke spesielt til akkurat det studiet du nevner, men skolen har godt rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å høre :) En annen ting er at jeg har hørt rykte om at det er stor forskjell mellom jente og gutteprosenten, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Kjenner en del som studerer/har studert på Lillehammer, og felles for de fleste er at de ikke får fullrost studentmiljøet på Lillehammer nok.

I tillegg virker de også veldig fornøyd med det faglige nivået på skolen, men det er jo som regel ikke det faglige vi snakker mest om når vi snakker om skole ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Student på Lillehamer

Høgskolen på Lillehammer er en kjempe flott skole, høyt faglig nivå og veldig flinke og koselige lærere. Jeg stortrives der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Det er kjekt å høre :) En annen ting er at jeg har hørt rykte om at det er stor forskjell mellom jente og gutteprosenten, stemmer det?

Ryktet om jente og gutteprosentandelen. Generelt er det vel like mange jenter som gutter, MEN på sosialt arbeid, barnevern og vernepleier (som har felles forelesninger første året) er det stort sett bare jenter. Andelen gutter som søker dette er lav. Noe skolen arbeider veldig med å få endret siden vi trenger gutter i disse yrkene også.

Har hatt forlesningene første året og det er kjempe spennende. Flinke forelesere. Bare gled deg til å begynne! Du kommer til å stortrives! Det gjør i allefall jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...