Gå til innhold

Vil dere vite kjønn?


flickan

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg UL for flere og flere, har dere bestemt dere for om dere vil vite kjønn?

Vi vil ikke.

*flickan forbanner at hun gjorde så god jobb med å overbevise mannen om at det var en god idé å ikke vite*

:klaske:

:ler:

Neida, godt jeg har mannen som kan stagge nysgerrigheten min. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vil også vite. Eller det vil si, jeg vil veldig gjerne vite, og da ville mannen også. Hehe. Får forhåpentligvis vite det den 13 februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Jeg tror egentlig ikke at jeg vil vite det.. :fnise:

Siden det er førstefødte så hadde det vært morro å ikke vite. :) Kommende pappa vil ikke vite.

Så da blir det nok til at vi lever i uvisshet! Og tror det blir bra! :) Men vet jeg kommer til å granske bildet fra UL for å se etter noe.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke vite kjønn, mannen vil. Har sagt han skal få bestemme siden det ikke er så mye annet han kan bestemme over i graviditeten. Så hvis det er mulig, vil vi vite kjønn.

Ordinær ultralyd 23. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil vite :)

UL 10. februar!!! Teller ned nå. Det er UNDER 14 dager til! Jeg har ingenfølelse av hva det er, og har heller ingen ønsker. Men jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til å få vite likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på ultralyd og fikk vite at vi skal ha en gutt :rødme:

Skal tilbake i begynnelsen av januar for å være helt sikre, fikk ny termin,30 juni, men jeg gidder ikke forlate denne klubben fordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på ultralyd og fikk vite at vi skal ha en gutt :rødme:

Skal tilbake i begynnelsen av januar for å være helt sikre, fikk ny termin,30 juni, men jeg gidder ikke forlate denne klubben fordet :)

Åh, så moro. Da er dere førstemann som har fått vite kjønn i klubben. Og du kan jo ikke bytte nå nei, du får sikkert ungen i juli uansett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL 13. februar.

Jeg er veldig frem og tilbake på om jeg vil vite. Var sikker på at jeg ville, men så vet jeg ikke helt lenger... Har to gutter fra før og alle maser om at det MÅ bli en jente nå. Det provoserer meg litt. (Egentlig ganske mye, hormoner tatt i betraktning)

Men mannen er overnysgjerrig, så hvis det går så får vi vel vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ta med denne inn hit da, så ser vi hvem som får hva :) Fyll gjerne inn selv etter som dere får vite mer.

:babysmokk::gravid::babysmokk:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TERMINLISTE

:sol:Juli: :sol:

Minniemusepus 30. juni :babygutt:

Caramba 02. juli (tvillinger)

Flickan 08.juli

Mirabella83 13.juli

Kvist 17.juli

Effy 19. juli

Plingelina 23. juli

Evila 24. juli

:sol: August: :sol:

Arhirwen 01. august

Aricept 02. august

Deception 15. august

Ilja** 19. august

Soon_to_be 26. august

Tussi 27. august

De som dessverre måtte forlate oss :cry3:

Lissi

Lucky117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at noen har vært på ordinær ultralyd allerede! Morsomt å se om det blir noen tydelig tendens her ang. kjønn eller om det blir like fordelt som det er blandt resten av befolkningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite :jepp: 12 uker UL neste uke og ordinær UL i april. Termin 17 august. Har gutt fra før og det kommer på samme hva vi får nå. Like fantastisk uansett hva det blir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboer ville vite det hele tiden, mens jeg ikke ville vite.....MEEEEN, nå har jeg også gått over til å ville vite det... :) Er jo så spent!

Begynner å få nok av brune og offwhite klær, kunne vært allright med litt farger også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moro med mange UL denne uken. Jeg var på en kort en i dag, i forbindelse med forskningsprosjektet som jeg er med på, skal på den ordinære på onsdag. Gleder meg masse for da skal mannen også være med.

I dag hadde jeg en kort innvendig UL for å se på livmormunnen(?) og en utvendig etterpå for å se på blodstrøm hos meg og foster. Lillebaby så frisk og rask ut, men gikk som sagt ikke så nøye inn på anatomien siden ejg skal på ordinær på onsdag. Var blitt mye større siden sist, og jeg fikk bekreftet at det er spark jeg har kjent de siste par ukene, da jeg så tydelig når h*n beveget seg.

Vi vil fortsatt ikke vite kjønn, selv om jeg føler folk rundt oss blir skuffet over at vi ikke vil vite. Da får jo ikke de vite heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ordinær UL i dag. Vi fikk se en frisk og aktiv, litt rampete baby. Han gjemte seg, så det ble vanskelig å finne et godt hodemål. Men han krøp fram etterhvert :)

Vi fikk et klart og tydelig bilde som fjerner all tvil: dette er en gutt! Han vinket til og med til mamman og pappan sin i dag. Åh.. som jeg gleder meg!

Vi ble flyttet 1 uke frem... Det er vanskelig for meg å forstå (brukte EL-tester, og har god kontroll på syklusene). Men det er jo en bra ting å bli flyttet fram: det betyr at selv om babyen kanskje ikke kommer til UL-termin, får jeg permisjon tidligere enn jeg kunne fått :) Det blir godt til sommeren.

:babysmokk::gravid::babysmokk:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TERMINLISTE

:sol:Juli: :sol:

Minniemusepus 30. juni :babygutt:

Caramba 02. juli (tvillinger)

Mirabella83 7.juli :babygutt:

Flickan 08.juli

Kvist 17.juli

Effy 19. juli

Plingelina 23. juli

Evila 24. juli

:sol: August: :sol:

Arhirwen 01. august

Aricept 02. august

Deception 15. august

Ilja** 19. august

Soon_to_be 26. august

Tussi 27. august

De som dessverre måtte forlate oss :cry3:

Lissi

Lucky117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...