Maxi Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 noen som har forslag til gratis viriusprogram?
inga:) Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 til pc? AVG free og Lavasofts AD AWARE. du finner dem på downloads.com
Veslejenta Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Tråden er ryddet. Veslejenta - moderator
Kamikatze Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 AVG er fin hvis du er på nett støtt. Avast er grei ellers.
Maxi Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2009 laster ned avast nå, men det er jo kun prøveverson på 60 dager. Fins det noen gratis fullverson på noe*?
Kamikatze Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ta heller AVG du, så får du antispionvare også: http://free.avg.com (kun den til venstre er gratis) Den eneste ulempen med den er at den gnåler litt hvis den ikke har blitt oppdatert på en stund - virusdatabasen altså. Bare still den inn på sjeldne eller manuelle oppdatiringer om du ikke er ofte på nett. Og klikk oppdater manuelt, når du går på nett. Endret 26. januar 2009 av Kamikatze
Idnar Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Jeg er så dum at jeg bare finner programvare som man må kjøpe på den der avg som dere skryter sånn av.. Hvor finner jeg gratisversjonen :klø:
RedFox81 Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 avast! er helt gratis, men du må laste ned Home Edition og registrere deg, og du får "registration key" på email, helt gratis.
Kamikatze Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 Ja, måtte inn å finpusse litt på lenka, den pekte først mot betalingsversjonen. Min feil. Men nå er den korrekt.
Maxi Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2009 Jeg er vel på nett hele tiden så det er ikke noe problem... AVG har jeg hatt før så satser på den igjen jeg da..
missLynch Skrevet 26. januar 2009 #14 Skrevet 26. januar 2009 Avast er bra. Enten det eller AVG. (Skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte Norton anti-virus i fjor. Man lærer.... )
Kamikatze Skrevet 27. januar 2009 #15 Skrevet 27. januar 2009 Avast er bra. Enten det eller AVG. (Skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte Norton anti-virus i fjor. Man lærer.... ) Enig. Jeg fikk norton gratis pga at jeg brukte en banktjeneste eller en nettoperatør, ellerno. Så det var ikke økonomien som avgjorde, men noe dårligere grensesnitt oppmot bruker skal du leite lenge etter. Måtte avinstallere hele dritten, fordi den oppførte seg mer fiendtlig enn de fleste virusene den skulle beskytte mot. Brukte avast en stund, men gikk over til betalversjonen av AVG på denne laptopen, og gratisversjonen på den andre. Synes AVG er greiest i praktisk bruk, men det er sikkert mest en smaksak. Kan være at jeg ikke har satt meg så grundig inn i avast sine kriker og kroker, men synes dekningen til AVG er bedre, med tanke på hvor bredt den skjermer.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #16 Skrevet 28. januar 2009 http://hubpages.com/hub/free-antivirus-software
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå