Gjest hungeri Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har enorm matlyst spesielt om natta. Det er skikkelig plagsomt. Nå er klokka halv tre midt på natta og jeg spiste nettopp syv knekkebrød og ett glass kakao. Hvis jeg ikke spiser så får jeg ikke sove og ligger våken fordi jeg er så sulten så jeg må spise noe om natta. Ellers får jeg ikke sove. Jeg har prøvd å drikke bare kakao om natta men jeg er mere sulten og spiser feks. to knekkebrød. (Prøver jo å spise mindre om natta). Og prøver å sove mere, men er fortsatt sulten og står opp for å spise enda mere. Jeg klarer ikke å stoppe før jeg er ordentlig mett og da går jeg å legger meg og får sove. :gjeiper: Jeg er overvektig fra før av men det er så plagsomt å ha sånn ekstremt økt matlyst spesielt om natta. Om dagen så klarer jeg ikke å spise syv knekkebrød, det er bare om natta jeg klarer det og må spise mye fordi ellers klarer jeg ikke å falle til ro og å sove.
LunaV Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Passer du på å spise deg mett ca to timer før leggetid så kanskje du sovner greit? Det sies jo så mye forskjellig ang å ikke spise etter kl ni osv osv, men jeg tror det er best å finne ut det som fungerer for deg. Kanskje det virker å begynne med å spise en halv time før leggetid, dermed en time osv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå