trultetrulte Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har blitt anbefalt å sove på ryggen for å få bedre kroppsholdning og unngå runde skuldre. Problemet er at jeg er vant til å sove på siden, og har veldig vanskelig for å sovne i noen annen stilling. Er det noen som har tips til hvordan man kan venne seg til å sove på ryggen, sånn bortsett fra å tvinge seg til det?
Pialill Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har blitt anbefalt å sove på ryggen for å få bedre kroppsholdning og unngå runde skuldre. Problemet er at jeg er vant til å sove på siden, og har veldig vanskelig for å sovne i noen annen stilling. Er det noen som har tips til hvordan man kan venne seg til å sove på ryggen, sånn bortsett fra å tvinge seg til det? sov på magen:P det gjør jeg! eller jeg ligger med en hånd under hodeputen mens jeg halveis ligger oppå en annen pute som ligger rett ved siden av meg... da ligger jeg litt på skrå, men fremdeles på magen, og med hodet oppå den puten som jeg holder rundt hvis du skjønner hva jeg mener... hehe... Lager meg bare en liten krok av to puter=) ligge på magen kan bli et problem med veldig store pupper, da er det lett for å få vondt i ryggen tror jeg, men med mine på 75c er det ikke noe problem:P
FangeLiv Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Prøv å ha pute under knærne, eller pute under korsryggen. I det hele tatt prøv deg fram med puter her og der som kan gjøre det mer behagelig og hindre at du snur deg i søvne. Mindre/større pute under hodet kan også hjelpe.
Gjest Charming Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Jeg pleide også å ligge på siden før, men har nå rett og slett bare vendt meg til å ligge på ryggen. Pleier å få laget det til med puter så jeg ligger nedi en sånn lita grop - da ligger jeg så godt så godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå