Gjest Tristessa Skrevet 27. juni 2003 #1 Skrevet 27. juni 2003 Som et litt positivt motstykke til det styggeste navnet, skal alle som vil slenge inn det fineste navnet (ene) de vet om. Værsågod! (Jeg er litt blank med navn nu i skrivende stund)
Tilde Skrevet 27. juni 2003 #2 Skrevet 27. juni 2003 :D Synes Andreas, Daniel og Benjamin er fine. Karoline,Emilie og Miriam er også fine. Klarte ikke velge et da..
Gjest Tristessa Skrevet 27. juni 2003 #3 Skrevet 27. juni 2003 Trenger selvfølgelig ikke å være kun et navn. Er enig med deg på Benjamin, det er litt stilig synes jeg. Håkon, Oskar, Magnus og Snorre er også stilige navn. Det ser kanskje ut som om jeg er en ihuga royalist her, men jeg har ikke noe unaturlig forhold til kongefamilien altså... :blunke:
Tuddelidu Skrevet 27. juni 2003 #5 Skrevet 27. juni 2003 Theodor og Levi :kgsmil: Hadde en koseelefant som het Cecilie da jeg var lita, så det får bli jentenavnet
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2003 #6 Skrevet 27. juni 2003 Fineste jentenavn: Anneli, Andrea, Konstanse
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2003 #7 Skrevet 27. juni 2003 Vet om ei som heter Sol Kaspara....... Ikke mange andre med det spesielle navnet..... Ganske stilig....... Så vet jeg om ei som heter Jonanda..... Tøft å hete noe som ingen andre heter...... :blunke:
Arwen Skrevet 27. juni 2003 #8 Skrevet 27. juni 2003 Aurora, Emma, Thea, Mathias, Benjamin (jeg også) og Kristoffer er navn jeg liker :D
Gjest Mzfire Skrevet 27. juni 2003 #11 Skrevet 27. juni 2003 Jeg liker også Andrea Embla s. Ellers er jeg enig med navnvalgene dine ¤Arwen¤ Men Benjamin har jeg egentlig aldri hatt sansen for...SIkkert fordet at jeg forbinder det navnet med en gutt jeg kjenner. Ellers tenker jeg veldig mye på navn. Og nå har jeg ikke lenger en favoritt. Tror det vil forandre seg med tiden. Har nesten blitt lei de fleste som er populære. Nå ser jeg etter noen navn som er fine men mer sjeldne.
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2003 #12 Skrevet 27. juni 2003 Det er sant det Mzfire sier, hvis man kjenner en fæl person syns man ofte navnet er fælt også og motsatt. Syns også Erika er veldig pent.
Gjest Trude Luth Skrevet 27. juni 2003 #13 Skrevet 27. juni 2003 Synes Nora, Ellinor og Karine er fine jentenavn. Jonas og Sander er favoritter blant guttene.
Skusla Skrevet 27. juni 2003 #14 Skrevet 27. juni 2003 Mathias, Sander, Peter er fine guttenavn Martine, Emely, Caroline, Ida, Sarah, Amalie er fine jente navn. Kommer til å få problemer med å velge når jeg engang blir gravid ja..
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2003 #15 Skrevet 27. juni 2003 Julie og Jenny, på jenter. På gutter, Oskar, Markus og Benjamin
Gjest Tex Skrevet 28. juni 2003 #16 Skrevet 28. juni 2003 Det er så pussig at alle heter det samme i perioder. Vi har fire Sander, Fire Nora, mange Ida, Emilie, Oscar og Markus. Ikke en eneste Ingrid, Anna, Turid, Tommy, Thomas, Terje, Monica eller Linda. Pussig....
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2003 #17 Skrevet 28. juni 2003 Dette var en mye koseligere ja, å komme med fine navn. P.d.d. synes jeg Marthe, Anna, Sara, Andrea, Helena, Maiken, Ida, Nora, og på guttenavn synes jeg Ole, Daniel, Kristian, Erik, Håkon er flotte navn. Det er sikkert flere men jeg kommer ikke på flere i farta. :D
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2003 #18 Skrevet 28. juni 2003 Fant navnet mitt én gang på styggeste-navn-tråden Men så står det her to ganger på denne tråden. :D
Gjest Tex Skrevet 28. juni 2003 #19 Skrevet 28. juni 2003 Dette var en mye koseligere ja, å komme med fine navn. P.d.d. synes jeg Marthe, Anna, Sara, Andrea, Helena, Maiken, Ida, Nora, og på guttenavn synes jeg Ole, Daniel, Kristian, Erik, Håkon er flotte navn. . :D Alle disse har vi mange av også, unntatt Ole. Vil ikke være negativ altså men kan ikke noen komme med navn som ikke alle de andre ungene i gata har...??
Gjest Starya Skrevet 28. juni 2003 #20 Skrevet 28. juni 2003 Jeg synes blant andre at guttenavn som Markus, Vincent, Varg, Stephan og Jakob er fine. Av jentenavn liker jeg bl.a. Simone, Emma, Natalie og Alina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå