Gjest fragment Skrevet 20. september 2009 #641 Del Skrevet 20. september 2009 Det destillerte vannet begynner jeg ikke på før på fredag. Perfekt timing, ettersom jeg da har en uke fri. Fikk beskjed om at mange får influensalignende symptomer de første dagene av vannkuren, og da er det greit å ikke være nødt til å dra på jobb. Spent på hele opplegget. Satser på at det er en god investering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 23. september 2009 #642 Del Skrevet 23. september 2009 Klarte å motivere meg til en styrkeøkt etter jobb i dag. 15 minutter oppvarming (ellipse + roing), deretter følgende øvelser: Chins m/ assistanse (-32, -27, -18) Push ups Cable flyes ~ dips Sidehev ~ fronthev Enarms cable curl (dropsett) Eksentrisk enarms cable curl Enarms underhånds triceps pushdown Stående enarms kabelroing (~ = supersett) + 10 minutter sykling hjem. Har fri en uke fra og med fredag, så må prøve å få trent en del de dagene. Håper snart å være kvitt strekken i låret, slik at jeg kan få løpt litt igjen. Samtidig er planen å begynne på kuren med destillert vann på fredag, så får håpe at jeg slipper unna de verste influensasymptomene som visstnok har en tendens til å dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 24. september 2009 #643 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jaja. Planen var en økt etter jobb i dag, men det ble nok en vakt med overtid. Var såpass skrubbsulten og sliten da jeg var ferdig at det var uaktuelt med noe annen trening enn sykkelturen hjem. Endret 25. september 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 24. september 2009 #644 Del Skrevet 24. september 2009 Ouch, kjipt å erfare slike ting på jobb da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 24. september 2009 #645 Del Skrevet 24. september 2009 Vel, det kommer an på hvor man jobber. Jeg er ikke ansatt på NAV, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 24. september 2009 #646 Del Skrevet 24. september 2009 Kjip jobberfaring, men da er det vel ekstra deilig å ha fri neste uke? Lykke til med det destillerte vannet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 24. september 2009 #647 Del Skrevet 24. september 2009 Egentlig var det ganske artig... Og overtidstimene gikk fort, så ingen fare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 24. september 2009 #648 Del Skrevet 24. september 2009 Bra det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. september 2009 #649 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg tenkte faktisk litt "Oi, så gøy da!" men ops! det er jo ikke morsomt med berserker Kanskje fint med litt action i hverdagen om ikke annet. Nå begynte jeg å lure litt på om det var deg på det bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. september 2009 #650 Del Skrevet 24. september 2009 Nå begynte jeg å lure litt på om det var deg på det bildet.. Det lurte jeg og på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulda Skrevet 24. september 2009 #651 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg regner med at det er deg på bildet - artig å se! Og det er jo moro med litt action på jobb så lenge alt går bra og man får erfaring av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elinrenate Skrevet 24. september 2009 #652 Del Skrevet 24. september 2009 til alle med søtsug:-) jeg var helt vill etter smågodt før, spiste det hele tia, så fikk jeg hull i tennene, hver gang jeg spiste søtsaker fikk jeg så vondt at tårene spratt frem. Jeg var livredd tannlegen å venta i 2 år før jeg gikk.. Nå er har jeg ikke lyst på søtt lenger. Så dagens mest useriøse tips: drit i gå til tannlegen:-) eller litt mer seriøst; for hver sjokolade bit du pakker i munnen må du støvsuge et rom.. (med en gang). Eller vaske koppene, gå med bikkja, vaske bilen.. Kanskje skrekk terapi funker for deg også? For alle som bor i Trondheim å har tannlege skrekk; Gavan på Trondheim tannklinikk kurerte meg, sist jeg var der brukte jeg ikke bedøvelse en gang:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 25. september 2009 #653 Del Skrevet 25. september 2009 Nå begynte jeg å lure litt på om det var deg på det bildet.. Det lurte jeg og på Jeg regner med at det er deg på bildet - artig å se! Hehe, det var derfor jeg skrev at det egentlig var litt teit å legge det ut. Det er sikkert verdens minste lokalavis, menmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. september 2009 #654 Del Skrevet 25. september 2009 Fniste litt av barskingen ved siden av deg som poserer så kjekt Pen du er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. september 2009 #655 Del Skrevet 25. september 2009 Fniste litt av barskingen ved siden av deg som poserer så kjekt Pen du er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 25. september 2009 #656 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Fniste litt av barskingen ved siden av deg som poserer så kjekt Det er min kjære mentor dette året. Fornøyd med fangsten, ja Vi poserer vel egentlig ikke, journalisten kom kjørende i en bil og knipset et bilde i forbifarten. Så vi sto liksom ikke slik mens han stilte opp kamera, for å si det sånn! Men litt festlig er det - han har fått noen kommentarer på poseringen Pen du er da Jo, takk Litt uklart og på lang avstand, så det er jo ikke verdens beste bilde. Men det var vel nettopp derfor jeg følte det var ok å poste linken. Fjerner den uansett nå, selv om saken er borte fra forsiden. Endret 25. september 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 25. september 2009 #657 Del Skrevet 25. september 2009 Bilde? Jeg vil også se bilde. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 25. september 2009 #658 Del Skrevet 25. september 2009 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 25. september 2009 #659 Del Skrevet 25. september 2009 PM sendt Naaaaw, pena! Også i uniform da! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 25. september 2009 #660 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Ja, den er naturligvis på plass! Har også på meg vernevest under t-skjorta, så hele overkroppen blir litt... firkantet. Fryktelig klumpete og ubehagelig sak, men den redder plutselig livet ditt. Endret 25. september 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg