Gå til innhold

Let's work out...

Gjest fragment

Anbefalte innlegg

Det destillerte vannet begynner jeg ikke på før på fredag. Perfekt timing, ettersom jeg da har en uke fri. Fikk beskjed om at mange får influensalignende symptomer de første dagene av vannkuren, og da er det greit å ikke være nødt til å dra på jobb.

Spent på hele opplegget. Satser på at det er en god investering! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte å motivere meg til en styrkeøkt etter jobb i dag.

15 minutter oppvarming (ellipse + roing), deretter følgende øvelser:

Chins m/ assistanse (-32, -27, -18)

Push ups

Cable flyes ~ dips

Sidehev ~ fronthev

Enarms cable curl (dropsett)

Eksentrisk enarms cable curl

Enarms underhånds triceps pushdown

Stående enarms kabelroing

(~ = supersett)

+ 10 minutter sykling hjem.

Har fri en uke fra og med fredag, så må prøve å få trent en del de dagene. Håper snart å være kvitt strekken i låret, slik at jeg kan få løpt litt igjen. Samtidig er planen å begynne på kuren med destillert vann på fredag, så får håpe at jeg slipper unna de verste influensasymptomene som visstnok har en tendens til å dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Planen var en økt etter jobb i dag, men det ble nok en vakt med overtid. Var såpass skrubbsulten og sliten da jeg var ferdig at det var uaktuelt med noe annen trening enn sykkelturen hjem.

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

:fnise: Jeg tenkte faktisk litt "Oi, så gøy da!" men ops! det er jo ikke morsomt med berserker :sjenert:

Kanskje fint med litt action i hverdagen om ikke annet.

Nå begynte jeg å lure litt på om det var deg på det bildet.. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elinrenate

til alle med søtsug:-)

jeg var helt vill etter smågodt før, spiste det hele tia, så fikk jeg hull i tennene, hver gang jeg spiste søtsaker fikk jeg så vondt at tårene spratt frem. Jeg var livredd tannlegen å venta i 2 år før jeg gikk..

Nå er har jeg ikke lyst på søtt lenger.

Så dagens mest useriøse tips: drit i gå til tannlegen:-)

eller litt mer seriøst; for hver sjokolade bit du pakker i munnen må du støvsuge et rom.. (med en gang). Eller vaske koppene, gå med bikkja, vaske bilen..

Kanskje skrekk terapi funker for deg også?

For alle som bor i Trondheim å har tannlege skrekk; Gavan på Trondheim tannklinikk kurerte meg, sist jeg var der brukte jeg ikke bedøvelse en gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynte jeg å lure litt på om det var deg på det bildet.. :plystre:

Det lurte jeg og på ;)

Jeg regner med at det er deg på bildet - artig å se!

Hehe, det var derfor jeg skrev at det egentlig var litt teit å legge det ut. Det er sikkert verdens minste lokalavis, menmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fniste litt av barskingen ved siden av deg som poserer så kjekt ;)

Det er min kjære mentor dette året. Fornøyd med fangsten, ja ;) Vi poserer vel egentlig ikke, journalisten kom kjørende i en bil og knipset et bilde i forbifarten. Så vi sto liksom ikke slik mens han stilte opp kamera, for å si det sånn! Men litt festlig er det - han har fått noen kommentarer på poseringen :)

Pen du er da :)

Jo, takk :blush: Litt uklart og på lang avstand, så det er jo ikke verdens beste bilde. Men det var vel nettopp derfor jeg følte det var ok å poste linken. Fjerner den uansett nå, selv om saken er borte fra forsiden.

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den er naturligvis på plass! Har også på meg vernevest under t-skjorta, så hele overkroppen blir litt... firkantet. Fryktelig klumpete og ubehagelig sak, men den redder plutselig livet ditt.

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...