Gå til innhold

Bryster under eggløsning...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på p-piller jevnt og trutt siden jeg var 16 år, nå er jeg 22 (snart 23). Sluttet på dem i oktober 2008, og det var først forrige gang jeg hadde min ordentlige mens på alle disse år.. For noen smerter! Brystene mine ble harde og ømme, og vokste seg fra en liten C-cup til en mer enn nok fyldig C-cup! Trudde først jeg var gravid, helt til mensen kom da..

Tenkte også kanskje at jeg hadde lagt på meg, og at det var derfor de vokste (for dette var uka etter romjula), men når mensen kom krympet de til vanlig størrelse..

Men nå har jeg fått eggløsning igjen (for ca en uke siden) og puppene vokser igjen! De er ømme og harde, og blir større for hver dag. Er skikkelig kjipt, for har fått antydning til strekkmerker...=/

Er dette normalt ved mens? Før har jeg bare fått ømme bryster, men de har aldri vokst... Har også kraftige smerter i magen noen dager før eggløsning og helt til siste mens dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nok noe med at du ikke går på p-piller lenger, at du ikke har det hormonet lenger, så kroppen "husker" ikke hvordan den skal reagere.. Det er iallefall det jeg tenker som kan være en logisk grunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...