Gjest SuperDuper Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hei og hopp, o store forum. Jeg har vært i utlandet og studert i maaange år, og nå er jeg hjemme igjen. Jeg har ikke vært til legekonsultasjon i Norge siden sesjon, og husker ikke om jeg førte opp fastlege før jeg reiste utenlands. Nå trenger jeg en legeattest, og lurer på hvordan jeg finner ut hvem som er fastlegen min. Alternativt, kan jeg gå til den legen som jeg bor i nærheten av, uansett om han er fastlegen min eller ikke? Koster det da mer, eller er problemet at han muligens ikke har tid til å ta meg imot, siden han prioriterer sine faste pasienter?
Pjukset Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 logg deg inn med personnr på www.nav.no og klikk deg inn på fastlege i menyen til venstre. Hvis du står oppført så får du det opp der, er du ikke oppført så kan du velge lege med ledig kapasitet i det området du ønsker.
Noli Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Men den legen du evt. velger (kan hende du må bytte også) får deg ikke på listen før ved neste mndsskifte.
Pjukset Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Men den legen du evt. velger (kan hende du må bytte også) får deg ikke på listen før ved neste mndsskifte. Men det betyr ikke at TS ikke kan få time hos legen med en gang
Gjest SuperDuper Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Takk for info! Var til stor hjelp, jeg registrerte meg på minside, og sjekket det opp. Heldigvis fant jeg dette gamle brevet med pin-koder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå