Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Har vært sammen med en mann i noen måneder. Sexlivet blomstrer ikke akkurat. Han har ikke det store behovet for sex, det har han sagt fra begynnelsen. En gang i uka har vært nok. Dette har gått utover min sevtillit...har ikke akkurat følt meg tiltrekkende og begjært. Og er det ikke meningen at en skal ha lyst på den personen en er sammen med? For noen dager siden hadde vi en diskusjon om hvorfor han ikke har lyst ofte.. Han synes det er ekkelt at sæden kommer inn i meg, og liker ikke tanken på å ha sex med meg igjen dagen etter fordi sæd kan oppholde seg der inne i flere dager, og han synes gammel sæd er ekkelt!! Hva?? Hvaslags mann er dette? Om han synes det er så ekkelt hvorfor bruker han da ikke kondom? Eller lar være å komme inni meg? Jeg dusjer hver dag, og alltid før jeg skal ha sex, så jeg tviler på at det er så utrolig mye gammel sæd inni der. Har aldri opplevd å føle meg så uattraktiv. Vil ha en mann som har lyst på meg og som elsker meg. Hvorfor skal alt være så vanskelig. Måtte bare skrive dette ned for å høre om det er andre som er enig med meg i at dette han sier ikke er helt normalt. Jeg mener at sex mellom to personer som er glad i hverandre er vakkert...og ikke ekkelt.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 kankjhse han/dere skal ta en tur innom en sexolog?
Gjest ksif Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Unnskyldninger er det mange av. Denne var ny og det ser ut som om du bør jobbe litt mer med ham slik at han forstår dine seksuelle frustrasjoner bedre. Men,men nå skjer slikt med de fleste og da er hovedregelen at damene blir de som ikke ønsker sex for ofte. Det er også veldig frustrerende for menn å kun få sjelden sex. Vi føler oss veldig usexy og uattraktive vi også da. Vi møter også uendelig lite forståelse hos dama og uansett hvilken vei døra slår her så er dette et normalt problem for mange. Det finnes vel ingen fasit på problemene her. Enten lærer du/dere å leve med problemet og prøve så godt dere kan. Hvis han er mannen i ditt liv så går det seg til etterhvert. Ellers så er det bare å drite i ham og gå videre i livet hvis sexintervallet er en seriøs issue...
Gjest billcat Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Forklar for ham at dette ikke er noen rimelig unnskyldning fra hans side. Hvordan få forklart det på en god måte er kanskje litt verre, men holdningen hans er definitivt så langt på siden av normalen at man ikke burde godta det. Han har en plikt til å komme deg i møte når det gjelder sex, og hans holdning er urimelig, ergo hans ansvar for å ta tak i seg selv. Om han ikke er interessert i det så ser jeg ikke så mye vits i å fortsette med dette forholdet. Det kommer ikke til å bli et mindre problem med tiden.
Dr.Feber Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Dette høres merkrelig ut! Finn deg en mann som gir deg alle de gode følelsene som du trenger for å ha et flott sexlliv! Gammel sæd er bare tull. Sæd renner ut ellers å brytes det ned i kroppen veldig fort. Det ligger ikke igjn som klumpete råtne rester innerst i skjeden om han tror det....
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Hvis dette er et helt nytt forhold, tror jeg det er lurt at du går ut av det. Du har et naturlig og positivt forhold til sex - han har et nevrotisk forhold til egne kroppsvæsker og sikkert sex generelt. Tror det skal mye til før han vil forandre seg på dette området, og det er jo ikke sikkert han ønsker å forandre seg en gang. Jeg tror du vil bli langt, langt lykkeligere med en mann som har et positivt syn på kropp og sex og som er mer kompatibel med deg på dette området.
lovenemo Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Har vært sammen med en mann i noen måneder. Sexlivet blomstrer ikke akkurat. Han har ikke det store behovet for sex, det har han sagt fra begynnelsen. En gang i uka har vært nok. Dette har gått utover min sevtillit...har ikke akkurat følt meg tiltrekkende og begjært. Og er det ikke meningen at en skal ha lyst på den personen en er sammen med? For noen dager siden hadde vi en diskusjon om hvorfor han ikke har lyst ofte.. Han synes det er ekkelt at sæden kommer inn i meg, og liker ikke tanken på å ha sex med meg igjen dagen etter fordi sæd kan oppholde seg der inne i flere dager, og han synes gammel sæd er ekkelt!! Hva?? Hvaslags mann er dette? Om han synes det er så ekkelt hvorfor bruker han da ikke kondom? Eller lar være å komme inni meg? Jeg dusjer hver dag, og alltid før jeg skal ha sex, så jeg tviler på at det er så utrolig mye gammel sæd inni der. Har aldri opplevd å føle meg så uattraktiv. Vil ha en mann som har lyst på meg og som elsker meg. Hvorfor skal alt være så vanskelig. Måtte bare skrive dette ned for å høre om det er andre som er enig med meg i at dette han sier ikke er helt normalt. Jeg mener at sex mellom to personer som er glad i hverandre er vakkert...og ikke ekkelt. Du visste jo at han ikke hadde så stort behov for sex da. Men uansett er det jo en merkelig unnskyldning, hygienefreak kanskje?
Gjest Shelob Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Uff, dette var leit. Hvis det ikke er en unnskyldning for noe annet, høres det ut som noen form for skam for egen seksualitet. Gir meg assosiasjoner til urenhet, at man er grisete, noe leit han har opplevd i barndom eller tidlig ungdomsår. Kan han snakke om det? Kanskje psykolog e.l., men ikke sikkert det er nødvendig heller, kan godt hende det holder å bare snakke med NOEN f.eks. deg..? Kan han ha opplevd misbruk? Min kjære er/var heller ikke så glad i egen sprut, og jeg tror noen har fortalt han at det er ekkelt/eller at han er ekkel. Jeg derimot synes det er deilig, og er nøye med å fortelle han det. Han er nemlig i full ferd med å bli mye mer avslappa der. Han vil helst ikke ha kroppen full, men han blir ikke lenger halvvill hvis jeg kommer borti han med spruten hans godt gnidd inn over halve meg. Han puler meg gjerne for 2. gang etter 15 minutter, og her om dagen begynte han å ta initiativ til klining etter at han hadde kommet i munnen min. Nå mener jeg ikke helt at de er sammenliknbare, men noen felles trekk tror jeg. Sex og følelser rundt sex er jo sårbare saker, og gutta er nok vel så påvirkelige som oss
Konservativ Mann Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Å lese at "menn" som dette får seg dame mens man selv er singel gjør at man får lyst til å hytte med knyttnevene mot himmelen og benekte forbanne/fornekte høyere makter m.m.
Gjest KateW Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Vel det går begge veier, kjekken. Det er nok av kvinner som skulle vært filleristet snarere enn pult... TS, her må det bare kommuniseres. Greit nok at noen har lavere libido enn andre, men dette var uvanlig.
Konservativ Mann Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Vel det går begge veier, kjekken. Det er nok av kvinner som skulle vært filleristet snarere enn pult... At enkelte damer skulle ha vært filleristet har jeg gitt klart uttrykk for gjennom hele min fartstid her på KG, jeg har også gitt deg klar beskjed om at du trenger en real runde ris!! Godt å se vi er enige på visse avgjørende punkter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå