Gå til innhold

Overspiser i fylla


Gjest Rubens Rikskringkasting

Anbefalte innlegg

Gjest Rubens Rikskringkasting

Jeg er helt "desperat" etter gode råd for å ikke gå amok i godteriskåla når jeg drikker. I tillegg til å unngå å kjøpe masse godteri når jeg er på fylla i byen.

Det er sjikkelig skammelig for meg, og gjør dagen derpå veeldig dårlig.

Jeg får det tydligvis for meg at det er helt greit å spise alt jeg har lyst på, og mister liksom kontrollen.

Har dere noen gode råd??

Det å spise jevnt på dagen eller en god middag rett før jeg begynner å drikke hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn kan jeg også være. Tror det er ganske normalt :)

Eneste gode rådet jeg har er å ikke drikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charming

Jeg tror det er et fenomen som går igjen. Når jeg er SKIKKELIG full virker det som ejg tror jeg kan spise uendelig med mat uten å skjønne at det er begrenset hvor mye man får i seg enn hvor sulten man føler seg. Jeg kjøpte meg TO store pizzaer forrige helg, på vei hjem fra byen. Jeg klarte ikke en halv en gang og måtte le litt for meg selv da jeg våknet og pizzaene stod på nattbordet mitt..

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rubens Rikskringkasting

Åh, så fint at jeg ikke er den eneste;p

Jeg tenker også at jeg ikke må drikke for mye, for da klarer jeg lettere å la fornuften råde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at man blir sulten etter en kveld på byen =) Ofte er det mange timer siden forrige måltid, alkoholen påvirker hodet og dens tenkemåte for mat kan en vel si, dømmekraften reduseres mer og mer og sunn næring er kanskje ikke det som frister mest samt at alkoholen "spiser av næringen" i magen din og sulten kommer..

Om du klarer stoppe med det er vel bare opp til deg, prøve overbevise deg selv i beruset tilstand at det er bedre å gå hjem å spise en tallerken havregryn enn denne hamburgeren du har så lyst på =) Hehe... Da er du flinkere enn meg ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...