Gå til innhold

Hva hadde dere jort?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Her om dagen kom jeg over min datter på 11 mens hun satt ved dataen og onanerte.

Jeg ble sjokkert, sint og hysterisk, og skrek til henne at dette måtte hun ikke gjøre igjen.

Hva burde jeg gjøre for og forhindere at hun ikke gjør noe slikt i fremtiden?

Inndra dataen, fjerne nøkkelen til rommet hennes eller hva?

Har ennå ikke turt å fortelle mannen min om dette da han nok hadde blitt ennå mer rasende enn meg.

Har heller ingen fortrolige som jeg kan rådføre meg med, og spør derfor dere om råd hvordan dere hadde reagert.

Takker på forhånd for innspill.

Mvh. Bekymret mor

Vil det si, at du mener at å inndra dataen skal hindre at hun aldri onanerer igjen? :ler:

Onanering er helt naturlig, og nødvendig for å lære kroppen sin å kjenne. Hun må få forklart at dette skal hun ikke skamme seg over. Skjønner du fikk deg en overaskelse men det får da være måte på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nei hun har ikke webkamera.

Jeg synes bare det er uhørt at en 11 åring driver med slike aktiviteter som onani.

Uhørt? Det er ikke uhørt og det er faktisk helt naturlig. Så hun er 11 år, big deal. Jeg har en 9 år gammel datter og når hun bader/dusjer, så bruker hun veldig lang tid. Jeg har mine anelser om hva hun driver med. kan hende jeg tar feil, men det plager meg ikke. Jeg har tatt datteren min på fersken mer enn 1 gang, når hun var yngre.

Hva jeg ville gjort i en situasjon?

Snakket med henne og forklart at dette er noe man gjør når man er alene, f eks på rommet sitt.

Å bli sint og rasende gir inntrykk av det datteren din gjorde er tabu og bør unngås enhver pris. Å være nygjerrig på kroppen sin er naturlig og det er ingenting og bli rasende for. Jeg kan forstå at du ble tatt på sengen, men reaksjonen var din var litt feil, synes jeg da.

Snakk med henne og forklar at det er helt naturlig det hun gjør, men det er noe man gjør inne på rommet sitt. Verre er det ikke.

Endret av Kittykat
Skrevet

Jeg må nok slenge meg på de andre her:

Det er du som mor som burde ta et godt oppgjør med deg selv...

Her skaper du dårlig selvtillit for din datter og hun kan få et dårlig forhold til sin egen kropp, samt problemer med sexualitet senere.

Å onanere som 11-åring er HELT normalt!

Hadde det vært MIN datter hadde jeg sagt "unnskyld" i en normal tone og gått ut igjen. Jeg hadde ikke gjort noe nummer av det i det hele tatt...

Hadde hun vært tydelig flau etterpå hadde jeg nok sagt til henne at det er helt normalt å gjøre sånt og at det ikke er noe å være flau for når hun sitter for seg selv.

Gjest skoeska
Skrevet

Stakkars jente :(

Du burde ikke ha snakket slik til henne. Jeg synes du burde snakke med henne igjen, og unnskylde deg for hvordan du oppførte deg, og forklare henne at det er helt normalt!

Har du vært sur på henne i ettertid også? Har hun vært flau? Lei seg?

Uff, kjempetrist synes jeg det var å lese, stakkars, hun må jo føle seg forferdelig nå. Håper ikke det har satt varige spor i henne :(

Skrevet
Nei hun har ikke webkamera.

Jeg synes bare det er uhørt at en 11 åring driver med slike aktiviteter som onani.

Jeg skjønner du har skrevet denne tråden for å provosere. Hadde du hatt en datter på 11, så hadde du ikke skrevet dette.

Onani er naturlig, også for en 11 åring. Så fint, at hun opdager kroppen sin.

Og når beg du å onanere?

At hun satt foran dataen,har lite med saken å gjøre. Kommer lysten, så gjør de det hvor det måtte være. Lysten kommer sterkt,brått.

Du er uopplyst,du har sikert problemer med sexualitet, siden du ikke tør å fortelle mannen din dette, og hvorfor skulle han informeres?

Du burde trekt deg stille tilbake, latt som ingenting. Du har tråkket og nedverdiget et barn. Dette er privat. Du har ført skam over barnet.

jeg lurerpå hvordan du har forklart barnet om hvordan det ble til

Skrevet

Stakkars jente sier jeg også. At det går ann. skjerp deg mor!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...