Gjest Eurodice Skrevet 6. januar 2011 #1641 Del Skrevet 6. januar 2011 I lokalavisen for idag leser jeg: Først tidligst om en måned tror politiet at de vet hva som forårsaket... Denne feilaktige måten å skrive på ser jeg rett som det er. Politiet tror ikke dette om en måned, de tror det nå, det vil si: Politiet tror at de tidligst om en måned vet hva som forårsaket... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. januar 2011 #1642 Del Skrevet 6. januar 2011 ...slik man har har uttalt det i ualminnelige tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 6. januar 2011 #1643 Del Skrevet 6. januar 2011 ...slik man har har uttalt det i ualminnelige tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 7. januar 2011 #1644 Del Skrevet 7. januar 2011 Angående bryllup og konfirmasjon: det heter borgerlig, ikke borgelig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2011 #1645 Del Skrevet 9. januar 2011 Fra samliv: Når det gjelder stereotypiske manneting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizette Skrevet 9. januar 2011 #1646 Del Skrevet 9. januar 2011 Fra tråd om røyking på Color Line: "Greit å hvite hva man skal holde seg unna!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. januar 2011 #1647 Del Skrevet 9. januar 2011 Trådtittel: "Bikini for oss store pupper." Jøss! visste ikke at pupper kunne skrive. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alligator Skrevet 9. januar 2011 #1648 Del Skrevet 9. januar 2011 Herregud. Forsiden av VG.no akkurat nå: "Latet som han var død". Er det mulig?! Jeg blir rett og slett sjokkert. Standarden på språket i nettavisene er helt horribel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2011 #1649 Del Skrevet 9. januar 2011 Herregud. Forsiden av VG.no akkurat nå: "Latet som han var død". Er det mulig?! Jeg blir rett og slett sjokkert. Standarden på språket i nettavisene er helt horribel. Dette har jeg sett og hørt mange ganger også. Man kan tydelig se i avisartikler hvilke journalister som er "gamle" i gamet og kan skrive riktig norsk, selvom det kan glippe av og til for dem også i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 10. januar 2011 #1650 Del Skrevet 10. januar 2011 Herregud. Forsiden av VG.no akkurat nå: "Latet som han var død". Er det mulig?! Jeg blir rett og slett sjokkert. Standarden på språket i nettavisene er helt horribel. Dette har jeg sett og hørt mange ganger også. Man kan tydelig se i avisartikler hvilke journalister som er "gamle" i gamet og kan skrive riktig norsk, selvom det kan glippe av og til for dem også i farten. Jeg synes nesten man bør sende dem en mail og melde fra om at de må få opp standarden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 10. januar 2011 #1651 Del Skrevet 10. januar 2011 Trådtittel: "Bikini for oss store pupper." Jøss! visste ikke at pupper kunne skrive. Joda, men de store har litt vanskelig for å treffe riktig på tastaturet. Slik skriver mine: .-ioioj , df oldfuoldfv ddddddddddddddd m m Dessverre blir de ikke så mye bedre på tastaturet av bikini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 10. januar 2011 #1652 Del Skrevet 10. januar 2011 I en tråd om å påpeke skrivefeil, kom dette flotte innlegget: Ingen kommer på KG for at andre skal rette skrivelefa dems. Så da er det stengt talt de som ødlegger trådene som burde forlate kg i og med at de bryter en kg regel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 10. januar 2011 #1653 Del Skrevet 10. januar 2011 I en tråd om å påpeke skrivefeil, kom dette flotte innlegget: Ingen kommer på KG for at andre skal rette skrivelefa dems. Så da er det stengt talt de som ødlegger trådene som burde forlate kg i og med at de bryter en kg regel. Jeg antok at hun tullet, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 10. januar 2011 #1654 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg antok at hun tullet, jeg. Jeg skulle ønske jeg var så flink til å legge godviljen til... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. januar 2011 #1655 Del Skrevet 11. januar 2011 Fra samliv etter hukommelsen, gjelder gavekjøp: ...Føler han ikke prøver en gang. Han tar det på sparken . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 14. januar 2011 #1656 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg så en i dag som ga "eff". Jeg skjønte at h*n sikkert ga faen, men "eff" var ny for meg. Vanligvis vil man jo skrive "f...". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. januar 2011 #1657 Del Skrevet 22. januar 2011 Fra seksualitetsforumet: TS ville sikkert ha en materialistisk forklaring, ikke et idealistisk svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 23. januar 2011 #1658 Del Skrevet 23. januar 2011 Lest på en datingkanal: Russiske lekkerbisker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 24. januar 2011 #1659 Del Skrevet 24. januar 2011 Lest på en datingkanal: Russiske lekkerbisker. Lånord (substantiver) som slutter på -en eller -n avstedkommer en del forvirring, ja Lest på en eller annen side med sportsdiskusjoner: "Hvilken fotballstadio er best?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. januar 2011 #1660 Del Skrevet 24. januar 2011 Lest på en eller annen side med sportsdiskusjoner: "Hvilken fotballstadio er best?" Den varianten var ny for meg. Apropos stadion, jeg leser stadig i aviser og andre steder og hører "en stadion, stadionen". Stadion er intetkjønn. Men som med så mye annet (ikke greit å få med seg alt) har det kanskje vært kjønnsskifte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå