FantasDick Skrevet 26. februar 2011 #1681 Del Skrevet 26. februar 2011 De unge idiotene som ikke kan skrive på normal engelsk: But Also Whent Lyk Dis Tooh Bcuz Tha Persun 4 Sum Rysun Lyks 2 Mess Weef Mi Hed, Sav Tyme On Typin & Bee Kute 2 There Waz Alsoh No Punkuatsion So Noe Breks & Ran On 4 6 Lynes Catspeak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 27. februar 2011 #1682 Del Skrevet 27. februar 2011 Overskrift her på KG: "Å beundre visavi å bli begjært/ beundret Når du er mann" Jeg skjønner at Ts vil mener "vis-à-vis" (jeg ville ha skrevet "versus"), men kan "vis-à-vis" brukes på den måten? Jeg bruker "vis-à-vis" når jeg f.eks. skal forklare at bakeriet ligger overfor Vinmonopolet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 27. februar 2011 #1683 Del Skrevet 27. februar 2011 Overskrift her på KG: "Å beundre visavi å bli begjært/ beundret Når du er mann" Jeg skjønner at Ts vil mener "vis-à-vis" (jeg ville ha skrevet "versus"), men kan "vis-à-vis" brukes på den måten? Jeg bruker "vis-à-vis" når jeg f.eks. skal forklare at bakeriet ligger overfor Vinmonopolet. Du har rett, TS skulle brukt "versus". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #1684 Del Skrevet 28. februar 2011 " - jeg må være sporadisk dom !" Vel... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2011 #1685 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Lest på "generelt", om fyllekjøring: ...dette er jeg sikkelig avstader mot... Endret 28. februar 2011 av Belladonna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 28. februar 2011 #1686 Del Skrevet 28. februar 2011 Lest på "generelt", om fyllekjøring: ...dette er jeg sikkelig avstader mot... Avstader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. februar 2011 #1687 Del Skrevet 28. februar 2011 Avstader? Mange forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #1688 Del Skrevet 28. februar 2011 Fra mat- og drikkeforumet; "bushta" Fant ut at det måtte være "bursdag" vedkommende mente... Da jeg gikk på VGS (konservativ privatskole) lærte vi forresten at det var "slang" å skrive "bursdag" - det måtte "fødselsdag" eller "gebursdag". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2011 #1689 Del Skrevet 28. februar 2011 Avstader? Antagelig var det vel ment motstander av, men TS glemte en "n". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 28. februar 2011 #1690 Del Skrevet 28. februar 2011 Antagelig var det vel ment motstander av, men TS glemte en "n". Det ser for meg ut som om h*n blandet uttrykket "å ta avstand fra" og "å være motstander av". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizette Skrevet 2. mars 2011 #1691 Del Skrevet 2. mars 2011 Fra tråden "Hva kan du lite om?": Shit chat Er det dette som på godt norsk kalles å prate dritt? (Eller... mistenker at brukeren egentlig mente det engelske uttrykket chit chat) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #1692 Del Skrevet 2. mars 2011 Minner meg om en interiørblogg jeg ramlet innom for et par år siden; vedkommende skrev konsekvent "chabby chic ", til og med i headeren. Leste den aldri igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 6. mars 2011 #1693 Del Skrevet 6. mars 2011 Minner meg om en interiørblogg jeg ramlet innom for et par år siden; vedkommende skrev konsekvent "chabby chic ", til og med i headeren. Leste den aldri igjen... Chubby Chick 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2011 #1694 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg måtte le da jeg leste følgende om forslag til bursdagspresang: Ta henne med ut på ynglingsrestauranten ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1695 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg måtte le da jeg leste følgende om forslag til bursdagspresang: Ta henne med ut på ynglingsrestauranten ... Middag ombord på en Yngling er da ikke å forakte. Jeg hadde imidlertid foretrukket en litt større seilbåt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2011 #1696 Del Skrevet 7. mars 2011 Middag ombord på en Yngling er da ikke å forakte. Jeg hadde imidlertid foretrukket en litt større seilbåt... Så har jeg lært noe nytt idag . Min kunnskap om båter er minimal. I dette tilfelle så jeg for meg en restaurant med mange flotte, unge menn . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #1697 Del Skrevet 11. mars 2011 Dette har jeg sett flere ganger og i mitt øre klinger det fryktelig feil: "- Jeg er vant til å være mye borte, så jeg savnet ikke hjem ." Altså, man lengter hjem, evt. savner de hjemme. Noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. mars 2011 #1698 Del Skrevet 11. mars 2011 Dette har jeg sett flere ganger og i mitt øre klinger det fryktelig feil: "- Jeg er vant til å være mye borte, så jeg savnet ikke hjem ." Altså, man lengter hjem, evt. savner de hjemme. Noen tanker? Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. mars 2011 #1699 Del Skrevet 11. mars 2011 Dette har jeg sett flere ganger og i mitt øre klinger det fryktelig feil: "- Jeg er vant til å være mye borte, så jeg savnet ikke hjem ." Altså, man lengter hjem, evt. savner de hjemme. Noen tanker? Sikkert nok eit uttrykk adoptert frå engelsk ("so I didn't miss home"), trur du ikkje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. mars 2011 #1700 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg leste noe morsomt nå i forbindelse med tonemer: Bønder på lovefest... Jaja, hvorfor ikke? Likeså gjerne bønder som andre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå