Neala Skrevet 1. februar 2011 #1661 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg kom over denne i går: Har bilen ditt ett "navn" ? Jeg tror jeg begynner å grine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 1. februar 2011 #1662 Del Skrevet 1. februar 2011 Et/ett-feil er umåtelig irriterende. Nei, bilen min har ikke ett navn, den har to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1663 Del Skrevet 10. februar 2011 Fra samlivsforumet: "Vil bare hjemme meg under dyna." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1664 Del Skrevet 10. februar 2011 Hidjab... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 11. februar 2011 #1665 Del Skrevet 11. februar 2011 Disrespektløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
post-it Skrevet 11. februar 2011 #1666 Del Skrevet 11. februar 2011 Komplemang. At det går ann å skrive noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margrethe86 Skrevet 11. februar 2011 #1667 Del Skrevet 11. februar 2011 "HVAR det en skrivefeil?" har ikke lest alt, men irriterer meg grenseløst over skrivefeil. Iallefall der det er tydelig det ikke er en "tastaturglipp"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. februar 2011 #1668 Del Skrevet 11. februar 2011 "Såppas". Av sammenhengen i setningen forstår jeg at skribenten mener "såpass". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #1669 Del Skrevet 12. februar 2011 De unge idiotene som ikke kan skrive på normal engelsk: But Also Whent Lyk Dis Tooh Bcuz Tha Persun 4 Sum Rysun Lyks 2 Mess Weef Mi Hed, Sav Tyme On Typin & Bee Kute 2 There Waz Alsoh No Punkuatsion So Noe Breks & Ran On 4 6 Lynes WTBF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 12. februar 2011 #1670 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) De unge idiotene som ikke kan skrive på normal engelsk: But Also Whent Lyk Dis Tooh Bcuz Tha Persun 4 Sum Rysun Lyks 2 Mess Weef Mi Hed, Sav Tyme On Typin & Bee Kute 2 There Waz Alsoh No Punkuatsion So Noe Breks & Ran On 4 6 Lynes WTBF? Jeg måtte sitte og se litt på det før jeg fikk med meg hva som stod, og det er ikke sikkert at jeg har fattet den egentlige mening. Det kan være nesten like ille med nordmenn som skriver dialekt - i alle fall for utlendinger og dyslektikere. Synd at de ikke skjønner det! Endret 12. februar 2011 av Knitcat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 12. februar 2011 #1671 Del Skrevet 12. februar 2011 Komplemang. At det går ann å skrive noe slikt. Ann er et jentenavn. Du mener an. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 12. februar 2011 #1672 Del Skrevet 12. februar 2011 Disrespektløs. Den la jeg også merke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 12. februar 2011 #1673 Del Skrevet 12. februar 2011 Denne har vært tatt opp før: Hjerneteppe. Jeg ser at det er særlig de som er noen år yngre enn meg som er elendig på grammatikk. Men det var vel da skolen sluttet å bedrive opplæring i slike uviktige ting som rettskriving. Dessverre ser jeg nå at nesten alle reklamer inneholder skrivefeil, særlig stor bokstav brukes galt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. februar 2011 #1674 Del Skrevet 12. februar 2011 Denne har vært tatt opp før: Hjerneteppe. Jeg ser at det er særlig de som er noen år yngre enn meg som er elendig på grammatikk. Men det var vel da skolen sluttet å bedrive opplæring i slike uviktige ting som rettskriving. Dessverre ser jeg nå at nesten alle reklamer inneholder skrivefeil, særlig stor bokstav brukes galt. Er ei stund sida "jernteppet", veit du Er nok difor mange skriv feil, dei har inga assosiasjonar til "jernteppe", men tykkjer "hjerneteppe" verkar meir logisk. Noko eg for så vidt kan forstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 17. februar 2011 #1675 Del Skrevet 17. februar 2011 "Han drap katta!!" "Å drepe" og "en katt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 17. februar 2011 #1676 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) "Han drap katta!!" "Å drepe" og "en katt". Hvis innlegget er på nynorsk er overskriften helt riktig. Å drepe Ei katte Edit: Jeg søkte opp tråden og ser at hovedinnlegget er umiskjennelig bokmål, så du har selvsagt rett, men som sagt: overskriften er grei nynorsk. Endret 17. februar 2011 av Spinell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. februar 2011 #1677 Del Skrevet 25. februar 2011 ... er ikke burkedreven blogger enda ... Dette leste jeg på en datingside nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. februar 2011 #1678 Del Skrevet 26. februar 2011 ... er ikke burkedreven blogger enda ... Dette leste jeg på en datingside nå. Jeg trodde først at vedkommende forsøkte å si noe om burka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 26. februar 2011 #1679 Del Skrevet 26. februar 2011 ... er ikke burkedreven blogger enda ... Dette leste jeg på en datingside nå. Hva prøver h*n å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. februar 2011 #1680 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva prøver h*n å si? Dette leste jeg i en blogg. Vedkommende mener nok at hun ikke er så dreven i bloggskriving ennå, og mente sikkert "durkdreven". Men det ordet er allikevel helt feil i denne sammenhengen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå