Gå til innhold

Maggie Sottero kjoler i Oslo/omheng

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg leter etter salongr som har godt utvalg av Maggie Sottero kjoler.

Jeg har vært hos Kristins Brudesalong i Lillestrøm, og leter nå etter andre som har dette merket også da det er flere kjoler jeg ønsker å prøve, men som Kristins ikke har.

Aurelie

Brielle

Emme

Parisia

Lavina Royale

Roma

Mary

Jeg har forelsket meg helt i denne type kjoler da jeg har funnet ut at de ikke ser så vondsomme ut på som de gjør på bilder, også mye i forhold til hvilket underskjørt man bruker.

Synes de er utrolig nydelige! :rødme:

Noen som vet om salonger i Oslo og Akershus som har disse kjolene? Kjører også feks til Østfold om de har det i Halden, fredrikstad, moss etc.

Tar også i mot kritikk til kjolene over, jeg trenger inspill for å bestemme meg her!!

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enste andre salongen som fører Maggie-kjoler som ligger i nærheten av Oslo (utenom Kristins) er AnnaBee Brudespesialisten i Drammen. Jeg har aldri vært der selv, så jeg vet ikke hvordan utvalget er. Men det jeg vet fra jeg selv lette etter min Maggie Sottero kjole var at ingen av salongene som første Maggie kjoler i Norge hadde den jeg var på jakt etter inne for prøve. Hvis jeg var deg ville jeg sendt mail til de forskjellige Maggie salongene som du har mulighet til å besøke og lagt ved linkene til kjolene. PÅ den måten finner du fort ut om de har noen av disse inne :)

Jeg endte forøvrig opp med å kjøpe min kjole i Sverige. I Norge er det ofte populært med de litt enklere kjolene, mens de i Sverige har et godt utvalg av de mer "pompøse" kjolene også. Plus at det gjerne er billligere der og det er jo et pluss...

Du finner oversikt over alle salonger som fører Maggie Sottero kjoler på hjemmesiden deres.

Masse lykke til! Synes forøvrig kjolene er veldig flotte! Spesielt Lavina Royale...

Skrevet

Bruden i fokus i Fredrikstad har også Maggie Sottero :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...