Gå til innhold

Farge på sløret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt til å kjøpe slør på ebay og ser at du både kan få det i hvit og ivory farge. Kjolen min skal være i ivory, burde da også sløret være det eller er ikke det så nøye? Kan et ivory slør fort se litt møkkete ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor du kjøper det tror jeg. Ivory hos somaras.no passet til ivory kjole.........

Skrevet

Jeg hadde ivory slør og det så ikke møkkete ut. Ville absolutt valgt ivory slør til ivory kjole.

Skrevet

jeg har ivory-kjole og ivory-slør fra ebay. det er fint :)

Skrevet

jeg tror ivory hadde sett møkkete ut til hvit kjole, men absolutt ikke til ivory kjole.

velg like farger, jeg tror det nok blir penest slik!

Skrevet

jeg har ivory/krem kjole i organzastoff og sløret tror jeg er ivory. Det ble laget i Iran så er ikke sikker på hva fargen heter, men det passer fint til kjolen. Men har du valget mellom ivory og hvit til en ivory kjole tror jeg ivory blir best.

Skrevet

På e-bay finnes ofte 3 farger på slør hvit , diamanthvit og ivory. Du burde gå for samme fargen som kjolen. Kjolen min var diamanthvit og da ble ivory altfor gul og så skitten ut og den hvite ble altfor hvit.

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hvilken farge det er på kjolen min.. Tror det er ivory, men har bestilt diamond white slør.. Kjolen min har organza stoff og virker endel lysere enn mange andre ivory kjoler, så håper jeg har valgt riktig slør.. :tristbla:

Skrevet
Jeg vet faktisk ikke hvilken farge det er på kjolen min.. Tror det er ivory, men har bestilt diamond white slør.. Kjolen min har organza stoff og virker endel lysere enn mange andre ivory kjoler, så håper jeg har valgt riktig slør.. :tristbla:

Uansett hva du velger så er det bedre med et lysere slør enn kjolen hvis det først blir en annen farge, mørkere slør enn kjolen ser ikke bra ut..

Skrevet
Uansett hva du velger så er det bedre med et lysere slør enn kjolen hvis det først blir en annen farge, mørkere slør enn kjolen ser ikke bra ut..

Hva er forskjellen på diamand hvit og hvit? Jeg er ganske sikker på at jeg skal ha ivory kjole så da bestiller jeg nok ivory slør også:)

Skal forrsten ha denne:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=350155378335

Skrevet
Hva er forskjellen på diamand hvit og hvit? Jeg er ganske sikker på at jeg skal ha ivory kjole så da bestiller jeg nok ivory slør også:)

Skal forrsten ha denne:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=350155378335

Man får også enten cut edge eller ribbon edge. hva er det som er mest vanlig på slør og som er finest? Ble mange spm dette hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...