Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Herreminjesus, jeg er singel og har ikke hatt sex på et halvt år, så avtaler jeg å møte en 10 år eldre mann på byn som jeg traff en kveld på byn for et par uker siden, og jeg blir med ham hjem. Vi var ekstremt opphisset, og jeg ender opp med å runke ham til utløsning... Vi var veldig slitne begge to, men likevel, hva skjedde? Han ga liksom ikke tegn til å ville trenge inn i meg, og jeg vile ikke ta initiativet, hva er grunnen tro. Så jeg dro derfra like sexfrustrert som jeg var fra før...
Hinata Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Herreminjesus, jeg er singel og har ikke hatt sex på et halvt år, så avtaler jeg å møte en 10 år eldre mann på byn som jeg traff en kveld på byn for et par uker siden, og jeg blir med ham hjem. Vi var ekstremt opphisset, og jeg ender opp med å runke ham til utløsning... Vi var veldig slitne begge to, men likevel, hva skjedde? Han ga liksom ikke tegn til å ville trenge inn i meg, og jeg vile ikke ta initiativet, hva er grunnen tro. Så jeg dro derfra like sexfrustrert som jeg var fra før... Om ikke mer frustrert. En ordentlig lurepikk det der...
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Om ikke mer frustrert. En ordentlig lurepikk det der... :-D Er det mange lurepikker der ute?? Han ville treffe meg igjen i dag, men jeg sa jeg var opptatt. Bortsett fra dette, veldig oppmerksom og caring mann...
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Redd for å ende opp som far etter en ONS? Jeg vet Xen min tenker slik, og har aldri samleie før det er et alvorlig forhold. Gjorde meg ingenting, for jeg har samme tankegang selv.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Og du ville ikke ta initiativet(!)... ? Nei vel, synd for deg!
Teriyaki Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor kunne ikke du ta initiativet da? Kanskje han trodde at grunnen til at du kun ronket han, var fordi at du ikke ville ha samleie enda, dermed respekterte han dette og gjorde ikke noe mer. Ha litt guts! Blir du avvist så er det ikke verdens ende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå