Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg bruker Furix, kan jeg kjøre bil da?
Gjest Deception Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Les hva pakningvedlegget sier, så ser du. Men jeg vil tro at det ikke finnes grunn til at du ikke skal kunne kjøre.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Les hva pakningvedlegget sier, så ser du. Men jeg vil tro at det ikke finnes grunn til at du ikke skal kunne kjøre. Kan ikke se noe i pakningsvedlegget. Kanskje jeg overser det?
Gjest Deception Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Du kan også søke opp preparatet på www.felleskatalogen.no, men da jeg sjekket, så jeg ingenting som tydet på at du ikke kan kjøre når du går på Furix. Men les mer grundig, for sikkerhets skyld.
Drua Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 "Pasienten bør informeres om at preparatet kan gi svimmelhet og tretthet med påfølgende nedsatt reaksjonsevne, særlig i starten av behandlingen." Se an formen, med andre ord.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå