Argo Skrevet 24. januar 2009 #1 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har kikket jevnlig på siden her i 1 år nå. Og drømt om nye pupper i maaaaaange år. Pga graviditeter og påfølgende amming så har det blitt utsatt, helt til nå. Nå er det min tur :-) Minstemann er nå 2,5 år. Og puppene mine ser, om mulig, enda værre ut enn tidligere. Bare to skinnfeller som henger der. Jeg skal til konsultasjon på Klinikk Stokkan 10. februar. Og håper å få operasjon i mars. Da jeg snakket med de på tlf sa de at de ikke kunne gi meg operasjonstime før konsultasjonen... Har sendt de noen mailer tidligere, som jeg ikke er noe særlig imponert over hverken svar eller svartid på. Så du kan si jeg er litt spent. Synd de er enerådende i Trondheim... Men hun jeg snakka med fra Stokkan sa at de pr i forrige uke fortsatt hadde ledige timer i mars, så vi får se...... (Håper på mars pga beg i ny jobb i april). Noen som har noe erfaring med Klinikk Stokkan? Er det vanlig å ikke få operasjonstime før etter konsultasjonstimen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå