Gå til innhold

sterk lukt!

Gjest Gjest_leimeg_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_leimeg_*
Skrevet

Jeg er nå veldig deprimert over dette, og ingen ser ut til å kunne hjelpe meg! Håper noen kan gi meg noen oppmuntrende ord?

Ok, "heres the deal" :

Jeg har (vet ikke om jeg kan kalle det vond) men ikke fresh lukt på utfloden.

Jeg har aldri hatt problemer nedentil før og jeg kan ikke skjønne hva dette kan være.

Utfloden er kansje litt tykkere enn vanlig, og lukter spesielt.

Jeg orker ikke møte kjæresten min, og klarer ikke helt å prestere fullt i jobben da jeg tenker på dette konstant.

Jeg har vært hos legen to ganger, gynekologisk undersøkelse den ene gangen.

Jeg har ikke klamydia, og har tatt flagyl, ett middel jeg ikke husker hva det heter (zidon??) en krem man fører opp i skjeden iallefall.

Og har også gått på 2 kurer med vivag som skal gjennopprette PH balansen i skjeden.

Noe den tydligvis ikke har gjort..

Er det NOEN som har opplevd dette, eller må jeg leve med dette ?

Jeg tør ikke si til kjæresten min, da jeg er redd gutter er følsomme ovenform dette tema, og ikke vil forstå.. kanskje tro jeg ikke dusjer osv.

Håper på at jeg kan få noen svar... har ikke så mange å snakke med akkurat dette om.......!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dette avhengig av hva en spiser, type piller etc etc. Dama mi har også slikt av og til avhengig når hun er i syklusen. Jeg bryr meg ikke om det unntatt når jeg tar henne bakfra og lukta stiger opp,hehe. Ellers har jeg merket at sæden min kan av og til ha en stram lukt så det går vel begge veier dette.

Det er vel ikke noe problem så lenge han ikke stikker nesen nedi vel ? :tristbla:

Skrevet

Når utfloden forandrer seg på måten du beskriver, kan det være et tegn på sopp eller kjønnsykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...