Gå til innhold

Slutte å snuse, nikotinfri snus?


Gjest gjest bare

Anbefalte innlegg

Gjest gjest bare

Hva tror dere om å bruke f.eks Onico snus for en som ønsker å slutte å snuse? Tenker meg det kunne hjulpet i noen dager for å venne kroppen av med nikotin, men mange som er uenige med meg da... Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte det, og det funka brillefint. Savnet ikke nikotinen i det hele tatt. Men har du voldsomt nikotinsug, så hjelper det selvfølgelig ikke, siden det ikke inneholder noenting sånn sett... Men det er jo ofte vanen som er sterkest, og sånn sett er det ypperlig.

Jeg har imidlertid hørt at det er direkte farlig å bruke det - men jeg husker virkelig ikke hvorfor. Hvis du søker finner du kanskje noe om det? Ellers fikk jeg høre at jeg luktet gammel dame-parfyme da jeg brukte det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er at det på mange måter kanskje er best å kutte tvert. Sist jeg prøvde å trappe ned og brukte nikotinfri, hadde jeg nemlig ikke sperra med å ikke skulle putte snus i munnen - og hvis jeg en kveld var fri for nikotinfri, "kunne jeg jo bare ta én ordentlig, for denne gang..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var for en stund snakk om at dersom du bruker Onico over lengre perioder ville det skade tannkjøttet og tennene mye. Tannlegene så dette. Men nå har de kanskje forandra den, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...