Gå til innhold

Jeg elsker en araber:S

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Sonja_*
Skrevet
Du burde kanskje selv slutte med å generalisere alle som skriver bare fordi én person kom med en gal påstand om religionstilhørighet. Da blir det lettere å ta deg mer seriøst når du snakker om at andre har fordommer, mens du selv setter alle i bås selv.

Du burde ihvertfall vite at kristne slett ikke har de samme rettighetene som muslimer i Egypt og ateister får ikke statsborgerskap en gang.

Kva?

Egypt var jo eit kristent land lenge før islam kom dit. Er du sikker på at dei ikkje har dei samme rettane?

Og ateistar får ikkje statsborgarskap? Er dei statslause då?? :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kva?

Egypt var jo eit kristent land lenge før islam kom dit. Er du sikker på at dei ikkje har dei samme rettane?

Og ateistar får ikkje statsborgarskap? Er dei statslause då?? :snurt:

Ja, det stemmer at Egypt var et kristent land lenge før islam erobret området, slik også andre land i Nord-Afrika og Midt-Østen var det.

Her er et innblikk i hvordan koptiske kristne føler det:

http://www.realcourage.org/2009/08/dc-egyp...coptic-protest/

Skrevet

det er veldig sjokkerende for meg å se hvordan kulturer er forskjellige fra norsk kultur, det er skremmende..

Skrevet

hadde reist him så fort jeg kunne...

Hvis han er villig til å gå fra deg pga faren sier det, så bør du tenke at det kansje er lurt av deg å trekke deg...

Off... hadde ikke klart å leve med en slik mann... sjønner at du elsker han, men her er det mer som står på spill..

Har du sitt "ikke uten min datter"... hvis du ikke har sett den så bør du se den!!

• 1 år senere...
Skrevet

Takk for svar..

jeg får bare håpe at barnet ikke er hans...

Og at de aksepterer meg..

uff, dette er vanskelig..

jeg elsker han, og klarer ikke å gi det opp..

det er veldig sjokkerende for meg å se hvordan kulturer er forskjellige fra norsk kultur, det er skremmende.. men jeg elsker han, og om det kommer til det, så får vi heller flytte til norge..

Jeg klarer bare ikke å gi han opp..

Noen som har erfaringer fra å være gift/sammen med en arabisk mann??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...