Gå til innhold

Cerazette

Fremhevede innlegg

Gjest Coexist
Skrevet

Noen som har noe erfaringer?

Bivirkninger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Noen som har noe erfaringer?

Bivirkninger?

En god del blødningsforstyrrelser det første halvåret, ellers merker jeg ingenting lengre. Gått på de i litt over et år.

Skrevet

Daglige blødninger de fire månedene jeg brukte dem, samt at jeg hadde migrene, så jeg valgte å slutte.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg går på Cerazette, har gått på de i 7/8 mnd. Mistet mensen etter litt over 1 mnd, de 3 første mnd var var jeg litt agressiv, som bivirkning av pillene, men det er over for lenge siden nå:) Funker perfekt for meg!

Skrevet

Gikk på det i 4 dager.. Da orket jeg ikke mer. Kastet opp og gulpet hele dagen.

Jeg tåler ingen prevansjon (som jeg har prøvd) .. så jeg har gitt opp :(

Men all "medisin" fungerer forskjellig fra menneske til menneske :)

Skrevet

Noen som har gått opp i vekt ved bruk av Cerazette? ...selv om man har hatt samme kosthold som før man begynte...

Større bryster?

Skrevet

Hei, er lite folk her nå!! :)

Nei, jeg gikk ikke opp i vekt enda jeg har lavt stoffskifte.

Det er en lavdosepille og jeg var egentlig ganske fornøyd med den. Men du slipper mensen da... om du ikke syns det er et problem. Jeg fikk mensen to mnd etter pilleslutt og ble fort gravid.

Skrevet

Gikk på dem i halvannet år, både mens og sexlyst forsvant... Sluttet med dem for kort tid siden.

Skrevet

gått på dem i litt over 1 år.

ingen bivrikninger, annet enn uteblitt mens.. men det er jo ikke noe man klager over :ler:

Skrevet

Eg går på den no(og i ca 1 år) og er igrunnen fornød. Ingen merkbare ubehagelige bivirkningar. Einaste eg synst er litt skummelt er at eg, som andre har nevnt, ikkje får mensen. Det er jo godt å sleppe, men tenker at det sikkert burde ut av og til.. Har heller ikkje gått opp i vekt. :)

Skrevet

Jeg har brukt den et år og det tok nesten et halvt år før det ble stabilt (dette hadde legen foreberedt meg på). Nå har jeg en svak mens i 10-14 dager aannenhver mnd. Jeg klarer meg fint med truseinnlegg så jeg synes ikke det gjør noe at det varer så lenge.

Ellers merker jeg ingen bibirkninger (bortsett fra at fordelene og ulempene med de gamle pillene er borte).

Skrevet

Ingen bivirkninger hos meg ... Og ingen mens :D

Har ikke gått opp i vekt heller da jeg blir veid hvert år på jobb hos legen :)

Eneste er at jeg kan få litt spotting som varer over 1 uke hvis jeg skulle ta en pille litt sent....

Skrevet

Jeg har gått på de i ca 2 år nå.

Samme som de fleste her, så hadde jeg blødninger de første 4-5 månedene, men så sluttet de.

Etter ca 1 1/2 begynte jeg å få bivirkninger som tydet til graviditet. Jeg tok mange tester, men var aldri gravid. Hadde slike bivirkninger i ca 2 mnd, så gikk det over.

Er veldig vanlig å få slike bivirkninger etter en god stund, har hørt fra mange andre at de har fått samme bivirkninger som meg.

Heldigvis er bivirkninger forskjellige hos alle :Nikke:

Skrevet

Jeg har gått på cerazette i litt over to år, og er egentlig veldig fornøyd! Jeg hadde litt blødningsforstyrrelser de to første månedene, men så forsvant mensen helt! Og det passer meg veldig greit! Jeg var litt bekymret over å ikke ha mensen, men snakket med legen min og han sa det var ingen problem. Hvis jeg tar en pille litt for sent, hender det at jeg for noen små blødninger.

Skrevet

Jentepusen! Hva mener du med dette? "Eneste er at jeg kan få litt spotting som varer over 1 uke hvis jeg skulle ta en pille litt sent...." Hvor mye for sent er det snakk om? Noen timer? Er det mindre sjanse for spotting om man tar pillen på nøyaktig samme tidspunkt hver dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...