Gjest Yihaa Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Hei! Som overskriften sier: Jeg ønsker tips til drikkeflasker til vann for meg og barna (trening, tur osv). Jeg vil helst ikke ha metallflaske, liker ikke å drikke av metall. Vil gjerne ha en som er gjennomsiktig, slik at jeg kan se at den er ren... *hysterisk* Nå bruker jeg bare gamle Imsdalflasker og andre vannflasker, og synes det fungerer greit. Men de blir jo fort stygge og jeg har også hørt at de - ironisk nok - er produsert med tanke på å brukes en gang (plasten avgir visst skadelige stoffer ved gjenbruk slik jeg gjør).
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Vil anbefale en plastflaske av merket Nalgene, du finner den ved et googlesøk. Finnes ulike modeller. Den jeg har har så stor åpning at en vanlig oppvaskbørste går nedi slik at den lett kan gjøres ren.
Sola^ Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Har vannflaske eg har kjøpt på G-sport. Gjennomsiktig med litt stilig mønster. Er ikkje sånn tuteflaske, men eg føler at det da er lettere å få den skikkelig rein i og med at eg kan vaske alle kroker. Åpningen er stor nok til vanleg oppvaskbørste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå