Gå til innhold

Sex i bassenget?

Fremhevede innlegg

Gjest bassengsexy
Skrevet

Er det farlig å ha sex i bassenget? Jeg mener...bakterier osv... hva med vakuum?

Hva er forskjellen på i bassenget og i en innsjø..? Bakteriene? Er det vanskelig bortsett fra at det kanskje er farlig?

Har så lyst til å prøve...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd, men tror det er noe med bakteriene, ja...men skal funke bra om han er inne i deg hele tiden. Dessuten kan det være lurt med glidemiddel. Dette er det jeg har hørt, men det gjenstår ennå å prøve ;)

Skrevet (endret)
Er det farlig å ha sex i bassenget? Jeg mener...bakterier osv... hva med vakuum?

Hva er forskjellen på i bassenget og i en innsjø..? Bakteriene? Er det vanskelig bortsett fra at det kanskje er farlig?

Har så lyst til å prøve...

Det verste er vel at vann er et forferdelig dårlig glidemiddel som vasker vekk den naturlige "smøringen" og dermed øker sjansen for å få sår i skjeden? Og bakterier og sår hører ikke sammen.

Bruk silikonbasert glidekrem, vannbaserte glidekremer går bare i oppløsning og slutter temmelig raskt å funke i vann.

Hva som skulle være problemet med vakuum skjønte jeg ikke?

Saltvann skal visstnok være bakteriehemmende. Hva med en tur til en av stillehavsøyene, der er vel vannet temmelig rent også. :ler:

Endret av Stillest vann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...