Gjest bassengsexy Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Er det farlig å ha sex i bassenget? Jeg mener...bakterier osv... hva med vakuum? Hva er forskjellen på i bassenget og i en innsjø..? Bakteriene? Er det vanskelig bortsett fra at det kanskje er farlig? Har så lyst til å prøve...
hysteria Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har ikke prøvd, men tror det er noe med bakteriene, ja...men skal funke bra om han er inne i deg hele tiden. Dessuten kan det være lurt med glidemiddel. Dette er det jeg har hørt, men det gjenstår ennå å prøve
Stillest vann Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Er det farlig å ha sex i bassenget? Jeg mener...bakterier osv... hva med vakuum? Hva er forskjellen på i bassenget og i en innsjø..? Bakteriene? Er det vanskelig bortsett fra at det kanskje er farlig? Har så lyst til å prøve... Det verste er vel at vann er et forferdelig dårlig glidemiddel som vasker vekk den naturlige "smøringen" og dermed øker sjansen for å få sår i skjeden? Og bakterier og sår hører ikke sammen. Bruk silikonbasert glidekrem, vannbaserte glidekremer går bare i oppløsning og slutter temmelig raskt å funke i vann. Hva som skulle være problemet med vakuum skjønte jeg ikke? Saltvann skal visstnok være bakteriehemmende. Hva med en tur til en av stillehavsøyene, der er vel vannet temmelig rent også. Endret 23. januar 2009 av Stillest vann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå