Kamilia Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Oj, ble helt satt ut idag. Min samboer har 30-års dag idag, og har tydeligvis kjent litt på "30-års-krisen" Han kom stormende hjem etter jobb og gikk ned på kne med nyinnkjøpte ringer. Dette kom ganske ut av det blå, vi har så vidt snakket om at vi kunne tenke oss å gifte oss en gang i framtiden, men framtiden er visst nå. Jeg tror han har tatt ganske for gitt å få positivt svar, for han hadde allerede booket vielse i sjømannskirken på Costa del Sol. Så nå må alt skje i full fart, for han hadde lagt beslag på datoen 9. mai, som er datoen min kjære mor ville fylt 60 dersom hun hadde levd så lenge. Han er nå skjønn, da.... Noen flere som skal gifte seg i mai?
Spent brud Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Skal gifte meg i august, men gratulerer da..og så koselig at han hadde tenkt på bursdagen/datoen til moren din....
Gjest miss_brud Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 gratulerer med forlovelsen! jeg skal gifte meg 30. mai! vi har planlagt en stund, men det er først nå vihar begynt for fult, er jo ikke så lenge igjen...
Kamilia Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk. Ja, jeg ble helt satt ut av valget av dato...han skjønner meg kanskje bedre enn jeg trodde. Eller så har han bare avgjort det hele før jeg begynner å veie for og imot og lage en lang planleggingsseanse av det hele. Jeg er jo en tanke detaljorientert, så han har kanskje tenkt at dersom han tar sikte på utlandet og kort forvarsel, så klarer jeg ikke å få gjort en stor sak ut av det.
Dr.Grey Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer med forlovelse!! Vi gifter oss 1. mai! :-)
Gjest LindaKristin Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Hurra for dere!!! Vi skal gifte oss 2.mai i København
Kamilia Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2009 Oi så morsomt at det er flere som har valgt mai. I min omgangskrets er det nesten uhørt å gifte seg i andre måneder enn juli og august. Nå bor vi jo ganske langt nord, så de har vel et håp om å få godt vær på dagen, men det er jo ingen garanti uansett måned her oppe. Dere som har hatt planer lenge, er jo sikkert kommet et stykke på vei i planleggingen? Jeg er litt sjokkskadd ennå, og vet ikke helt hvor vi skal begynne og hva vi må tenke på i forhold til at det blir i Spania. Utenom det åpenbare med fly, hotell og papirer, hva bør vi tenke på fort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå