Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 `Vi er på utkikk etter en boligalarm. Har per dags dato ingen! Vi har katt som husdyr, men ønsker alarm som kan stå på om natten.noen som kan anbefale spesifikt firma ? Er det betryggende med alarm, eller er det klistremerket som skremmer_'?
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Ja,det er betryggende med alarm! vi har fra hafslund, den har husdyrdetektor som gjør at den ikke slår ut ved små dyr. utrykning koster ingenting,selv ved falsk alarm. den har også brannvarsling. De er seriøse og følger opp feil og utløste alarmer, ringer med en gang alarmen utløses,og sender en vekter umiddelbart. anbefales
minienthe Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Ja,det er betryggende med alarm! vi har fra hafslund, den har husdyrdetektor som gjør at den ikke slår ut ved små dyr. utrykning koster ingenting,selv ved falsk alarm. den har også brannvarsling. De er seriøse og følger opp feil og utløste alarmer, ringer med en gang alarmen utløses,og sender en vekter umiddelbart. anbefales hafslund er kjøpt opp av securitas direct og eksisterer ikke lenger. vi fikk faktisk besk av securitas i går for batteribytte etc, koselig mann som kom innom og testet alt som var. dog, husdyrdetektoren deres er ikke helt til å stole på da den tar utgangspunkt i at kattene holder seg på gulvet
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 hafslund er kjøpt opp av securitas direct og eksisterer ikke lenger. vi fikk faktisk besk av securitas i går for batteribytte etc, koselig mann som kom innom og testet alt som var. dog, husdyrdetektoren deres er ikke helt til å stole på da den tar utgangspunkt i at kattene holder seg på gulvet ja,da er det tidligere hafslund nå securitas direct vi har da,fortsatt samme alarm selv om det heter noe annet? har husdyr som holder seg på gulv/sofa,og ikke i gardiner o.l,så det har fungert fint:)
*snuppis* Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 jeg har ikke alarm selv, men satt å leste litt i tråden for å se hva dere kan anbefale også. Er det virkelig sant at de er for husdyr som holder seg nede? Min katt er lissom litt oppå sofaen, bordet og kryper litt rundt på benkene her..Funker det dårlig da?
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 jeg har ikke alarm selv, men satt å leste litt i tråden for å se hva dere kan anbefale også. Er det virkelig sant at de er for husdyr som holder seg nede? Min katt er lissom litt oppå sofaen, bordet og kryper litt rundt på benkene her..Funker det dårlig da? tror ikke det har noe å si altså,kommer litt an på hvordan du har plasert den tingesten som skal fange opp bevegelsene sikkert... dette vet de som installerer,har ikke hatt noe problem her,med en middels aktiv katt..
minienthe Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 jeg har ikke alarm selv, men satt å leste litt i tråden for å se hva dere kan anbefale også. Er det virkelig sant at de er for husdyr som holder seg nede? Min katt er lissom litt oppå sofaen, bordet og kryper litt rundt på benkene her..Funker det dårlig da? vi hadde husdyrdetektoren men det fungerte ikke her i huset. med aktive kattunger som gjerne tok seg en tur opp i seksjonen og på bordet etc så slo alarmen ut i tide og utide. sensoren var plassert så den dekket hele stua (som den skal) og alt var montert korrekt. kjenner et par som jobber i selskapet og dette er visstnok et ganske vanlig problem.
Gjest panne Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Vi har Sector Alarm og er veldig fornøyd med det. Gratis utrykning og vekter på pletten. Vi har også katt, men valgte å ikke ta med husdyrdetektor for da kosta det 15 kr i tillegg hver måned. det blir det penger av. Så katta er enten i yndlingssofaen sin i loftstua eller ute når vi ikke er hjemme. Jeg er veldig glad for at vi skaffet oss alarm, og synes det er en betryggelse å ha. Den står på når vi ikke er hjemme og om natten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå