Gå til innhold

Mat til dåpen

Fremhevede innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Vi skal ha dåp for lillebaby, og lurer på om det holder med kaffe og kake etter gudstjenesten (klokken 11) eller om jeg må lage ordentlig mat. I så fall, har du noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi skal ha dåp for lillebaby, og lurer på om det holder med kaffe og kake etter gudstjenesten (klokken 11) eller om jeg må lage ordentlig mat. I så fall, har du noen tips?

Du bør ha middag, evt noe lunsjaktig når de kommer. Koldtbord og snitter er greit, for middagstips er antall gjester det skal beregnes til ganske førende for hva som anbefales :)

Gjest Patti Labella
Skrevet (endret)

Enig, kaker kl. 11 på dagtid er ikke noe særlig. Folk er gjerne litt sulten, og har muligens lyst på lunsj. Trenger jo ikke være allverden. Hva med å kjøpe inn godt ferskt brød samt masse godt pålegg.

Endret av Patti Labella
Skrevet

I dåpen som vi hadde i november i fjor serverte vi koldtbord med grovbrød, div salater (potet, grønn, egg, waldorf) og div kjøttpålegg. Dåpen var kl 1100 og maten ble servert i 13-tiden. I 16- tiden hadde vi kaffe og kaker :)

Skrevet

Hvis folk kommer langveisfra, synes jeg de bør ha middag. Hvis ikke er snitter e.l. ok å servere.

Vi har hatt spekemat og rømmegrøt flere ganger, det har vært greit og godt. Og kaker - selvfølgelig... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...