Gå til innhold

Ambivalents treningsdagbok


Ambivalent

Anbefalte innlegg

Jeg vil også ha treningsdagbok. :nigo:

Jeg har trent jevnlig i rundt to og et halvt år, før det trente jeg så og si aldri! :sove: Men så fant jeg ut at jeg elsket sykling, og det er stort sett det jeg trener nå. Altså; spinning.

Desember ble en ganske slapp måned angående trening, men denne uka har jeg satt i gang igjen for fullt! :skya:

Kjenner jeg meg selv rett trenger jeg all den motivasjonen jeg kan få, og det får jeg ofte gjennom å skrive ned hvor mye jeg trener. :)

Denne uka:

Mandag: Sykkel55

Tirsdag: Sykkel4x4

Onsdag: Treningsfri

Torsdag: 1 time på tredemølle og en halv time styrke

Fredag: Sykkel45

Lørdag: Bare jobb

Søndag: Sykkel45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Mischa. :strix:

Siden det er så ekstremt fullt på treningsenteret nå (dabber alltid av i midten av februar...) ble det ikke tredemølle i går. Alle var jo opptatt! Fant en ellipsemaskin istedet, har aldri prøvd en slik før, men jeg klarte da en halvtime. :) Så ble det en halvtime litt umotivert styrke. Er ikke flink til å trene uten at noen står der og sier hva jeg skal gjøre, haha.

Vurderer derfor å ta noen timer, f.eks mage/rygg eller stramopp, til neste uke. Er litt morsommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, kan tenke meg at treningsstudioene er stappet om dagen!

Har flere venninner som er ganske irriterte på alle disse menneskene med nyttårsforsetter om et nytt og bedre liv som fyller opp saler og apparater;)

Det dabber nok av etterhvert ja, i februar/mars faller nok en del av lasset :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ups, hadde glemt denne jeg. :)

Forrige ukes treningsplaner ble litt forstyrret av.. At jeg ikke hadde så lyst til å gå den lange veien til treningssenteret. :ler: Jeg er allergisk mot kulde. Jeg er en person som fryser lett, og når jeg først blir kald, er det nesten umulig for meg å bli varm igjen!

Men jeg har bestemt at februar skal bli den sunne måneden! I går hadde jeg ikke tid til å trene da jeg var på jobb hele dagen, men jeg er SKIKKELIG stiv og støl i dag siden jeg løp opp og ned trapper hele dagen. Så det ble kanskje litt trening likevel. ;)

Forresten, INGEN snacks eller godterier i hele februar! Det må jeg da klare, fire uker er ikke så mye. Selv om jeg er ganske avhengig av smågodtet mitt. :trist: Frukt er bedre da.

Trening denne uka:

Mandag: Sykkel 55

Tirsdag: Sykkel 4x4

Onsdag: Treningsfri (skal jobbe)

Torsdag: 1 time på tredemølle

Fredag: Sykkel45

Lørdag: Treningsfri (skal jobbe)

Søndag: Sykkel45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 4x4. :jepp: Gleder meg, det er den morsomste treningsformen jeg har prøvd. Jeg ELSKER å kjøre så hardt jeg overhodet får, til man kjenner endorfinene rase gjennom kroppen.

Jeg hata trening før jeg begynte med spinning. Mye takket være gymtimene på skolen, der man jo aldri var flink nok hvis man ikke spilte fotball, drev med friidrett eller slikt på fritiden. Veldig demotiverende.

Nå trener jeg hovedsaklig fordi det er gøy. Har også lyst til å begynne med pilates igjen. Trente en del pilates i fjor, med en kjempeflink instruktør! Så byttet de instruktør og pilatestimene ble nesten rene yogatimer. Noe jeg synes var litt for vanskelig... Er ikke gøy når du ikke får til øvelsene engang.

Vurderer å starte med pilates hjemme, med video og greier. Noen som har noen å anbefale?

Endret av Ambivalent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet meg en ny favorittsnacks; sukkererter! Driver og knasker masse på disse. Funker bra. Søte er de også. :)

Endret litt på treningen denne uka.

Mandag: Sykkel 55

Tirsdag: Sykkel 4x4

Onsdag: 1 time på tredemølle

Torsdag: Sykkel 55

Fredag: Sykkel45

Lørdag: Treningsfri (skal jobbe)

Søndag: Sykkel45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Oi, hra visst glemt denne igjen.. Og det er straks mai!

Er veldig aktiv for tiden da. :) Går utrolig mye hit og dit nå som været tillater det; busskortet har gått ut for lenge siden og jeg har ikke fornyet det. ;)

Søndag: Gåtur 7,5 km

Mandag: 4 km jogging

Tirsdag: Sykkel 55 på SATS

I dag: Joggetur utendørs, 5 km + gåtur 5 km senere i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...