Gå til innhold

kan dere komme med forslag til bryllupsreiser??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Reisebyråer o.l???

Vi ønsker en skikkelig varm plass, hvite strender, blått hav,skikkelig fint hotell osv osv..

Har dere noen ideer?? og prisoverslag???

Takker icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Playa del Carmen, Mexico! Hvite korallstrender, masse kultur, fantastisk å snorkle/dykke! Varmt og deilig! Priser fra ca 7000 - 15 000 pr pers for 2 uker, avhengig av når du reiser og hvor flott du vil bo. Generelt veldig god standar på hotellene. Bl.a. Ving har turer dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Annonym:-)

Jeg vil forslå Goa i India som er et paradis på jord.Hvite strender så langt øye kan se,du blir servert fersk og frisk avkjølende frukt på stranda.Billettene koster 7000pr pers for 1 tur retur.Hoteller kan bestilles herfra og du kan være heldig og få hotell dernede til en billig penge.Jeg veit om et par som reiste ned og solgte vaffler der ,de ble millionærer.Det beste er å veksle inn i amrikanske dollar før du drar.Norske kroner er 5 ganger mer verd enn indiske rupie,så du kan leve som en greve det for slik og ingen ting.Den Norske Ambasaden er i New Dehli som er et godt stykke fra Goa.

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOLA icon_lol.gif

Vi var på ferie i Playa Del Carmen, Mexico i august 2001. Det er et nydelig sted med kritt hvite strender og grønt hav icon_smile.gif. Helt utrolig vakkert! Samtidig er det masse muligheter for utflukter med utgangspunkt i Playa Del Carmen. Absolutt og anbefale. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med den franske riviera? Nice er en flott plass med nydelige strender og flotte hoteller. Desverre er det ganske dyrt både å bo og spise der, så det kommer an på økonomien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg kan anbefale disse stedene:

* Cruise i caribien som en exclusiv reise

* Praha eller Paris som byferie

* Lefkas som et lite stille koslig sydensted (kanskje ikke mitt valg til bryllupsreise men absolutt en liten gresk perle!)

Ellers så har jeg hørt fra flere vennepar at den dominikanske republikk er et fantastisk sted! Du får hotell i to uker med alt inklusive for ca 10000 per pers om jeg ikke husker grådig feil!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotell Sol Club Kantaoui i Port el Kantaoui utenfor byen Sousse i Tunisia.

Nydelig sted, flott hotell, deilig mat (fransk kjøkken), masse koselige mennesker.

Vi betalte under 10.000,- for 2 pers i 1 uke, inkl. verdens største (!) frokost og middagsbuffet. Vi reisyte med Detur, og var veldig fornøyde!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nice har så definitivt ikke deilige strender. Bare rullestein.

Tobago er visst et glimrende reisemål, Mauritius, Seyschellene, Madeira (lite strender bare havbasseng)er et utrolig flott sted - dit skal vi.

Har vært i Playa del Carmen i Mexico. Helt ok sted, men veldig mange norske turister. Gode utfartsmuligheter er det der. Prøv dykking/snorkling i cynoter(grotter) inne i jungelen - kjempespennende.

Cancun er faktisk veldig ok også. Vet om et luksushotell med en kritthvit strand (sand som ikke blir varm) der var det skikkelig fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest romantiske stedet jeg har vært i hele mitt liv var Lombok - øya ved siden av Bali. Jeg var der dessverre uten min kjære, men gjett om jeg savnet ham. Nydelige strender, spennende mennesker, flotte hoteller (samt fine bungalower til en litt rimeligere penge) HELT FANTASTISK!!! Da jeg var der i 95 var det ikke særlig mye turister der heller, men det kan vel ha blitt litt mer. Det var slik som det var på Bali før den værste turismen. Men Bali ville jeg tatt på samme turen. MASSE shopping, flotte utflukter - også det veldig spesielt.

Lykke til med reisen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det beste stedet for å finne tips til bryllupsreiser er vel på Reiseliv-gruppen? Der ligger det massevis av anbefalinger og frarådinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat bestilt bryllupsreise selv

nå,vi hadde ikke tenkt på noe spesielt,

men så fant vi veldig billige flybilletter

fra Gøteborg til Nice (Goodjet.com) 600,-

SEK en vei. Og så kom jeg på en reportasje

som var i VG for snart to år siden om

en norsk jente som sammen med sin mann

driver et kjempekoselig hotell på en plass

som heter Cap d'Ail midt mellom Nice og Monaco.Jeg ringte og bestilte og hun var kjempekoselig og vi skulle visst få ett romantisk rom med utsikt over middelhavet,det dyreste koster

800,- kr natten. VG reportasjen finner dere

her http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7630849

Det finnes jo så mange fine plasser,kjæresten

min og jeg har også vært på Aruba i Karibien,

det er visst et av amerikanernes mest populære bryllupsreisested. Der er det også

vanvittig flott,men ikke billig øl,vin og mat

har godt og vel norske priser.

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Avhenger jo en del av årstiden, men Martinique, Gaudeloupe og Mauritius og kan være veldig idylliske, god mat, lite kriminalitet, kjempefantastiske strender og vann.

Bør vel også tenke på hvor man kan kysse og være romantiske åpenlyst...

Sørg for å skaffe spesiell og god overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...