Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #1 Skrevet 26. juni 2003 har hørt noen skumle rykter om at det koster 200 kroner for å kunne få vitnemålet sitt... stemmer dette? holder det ikke medå betale 500 kroner i papirpenger og få karrakterene sinepå et ark?
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #2 Skrevet 27. juni 2003 Har aldri betalt for å få vitnemål jeg! Hva slags skole er dette?
liv Skrevet 27. juni 2003 #3 Skrevet 27. juni 2003 hos oss kosta det bare om du har mista og trenger nytt
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #4 Skrevet 27. juni 2003 Jeg har opplevd det som liv skriver. Fant ikke mitt opprinnelige vitnemål, og måtte ha nytt. Måtte da betale noen kroner. Fant heldigvis mitt opprinnelige igjen. De skrev datoen jeg fikk det nye, på det nye vitnemålet. Så dermed ut som om jeg hadde brukt lang tid på studiene.
Gjest Milah Skrevet 27. juni 2003 #5 Skrevet 27. juni 2003 Hmm.. har aldri hørt om at man må betale for vitnemålet?! Ikke første gangen det skrives ut i hvertfall.. Kanskje hvis de må skrive ut et nytt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå