Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #1 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som kjenner til trafikkskoler som har trafikalt grunnkurs i helger? Finner noen i Oslo med de begynner kl 16 på fredag, og det er litt vanskelig å kombinere med fulltid i Tromsø. Det eneste jeg finner i Tromsø er med oppstart kl 1630 hver dag en uke, enda en gang litt vanskelig å kombinere med jobb som turnuslege (med varierende arbeidstid). Lurer også på om det er noen som vet om det er mulig å ta kjøretimer i helger i Tromsø, finner ikke noe om dette på nettet. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #2 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg hadde kjøretimer alle dager i uka. Det er opp til kjørelæreren din å bestemme, tror ikke det finnes noen regler på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 23. januar 2009 #3 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg hadde kjøretimer alle dager i uka. Det er opp til kjørelæreren din å bestemme, tror ikke det finnes noen regler på det. Takk, var dette i Tromsø? Det står på hjemmesidene til flere av aktørene der at siste kjøretime er kl 15.15 og ingen i helgene. Men det ordner seg vel, får ta noen telefoner så får jeg se hva jeg får til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antagonist Skrevet 23. januar 2009 #4 Del Skrevet 23. januar 2009 Slik jeg forstår, pleier kjøreskoler å kunne tilby timer på kveldstid og i helgene, men det koster da mer enn timene på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå