Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg sluttet på ppiller for ett halvt år siden. Har hatt mensen litt uregelmessig, men begynte å stabilisere seg nå. Men denne mnd, så kommer det bare mørkt,mørkt blod, nesten brunt. Og det kommer ikke mye om gangen, bare slimklumper på en måte, som er veldig mørkt. Beklager ordene Noen som har hatt det samme? Ikkenoe farlig? Og forresten, er ikke gravid
Miel Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hvis du blør lite blir det sånn. Da koagulerer blodet før det rekker å renne helt ut, og får det der "gamle" utseendet. Endret 21. januar 2009 av Miel
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Hvis du blør lite blir det sånn. Da koagulerer blodet før det rekker å renne helt ut, og får det der "gamle" utseendet. Ok.. Men hvorfor blør jeg mindre nå da plutselig?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Ok.. Men hvorfor blør jeg mindre nå da plutselig? Er det samme med meg også, har fåtte veldig ustabil mens etter pp. Jeg sluttet med pp i mai, ble gravid i juni, mistet i juli. Mensen kom igjen etter ma i august, men har lite blødninger. Kan gå i flere dager med bare litt brunlig utflod, så har jeg dag med vanlig(veldig lite) blødning. Så gir den seg. Aner ikke hvorfor, for hos meg kom iallefall eggløsning igang en mnd etter pp slutt
Gjest gjrst Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 äkkuar sånn har jeg det også.. sluttet på pillen i oktober, etter det har jeg hatt uregelmessig mens, men blødd når den kommer. denne måneden gikk det sikkert 40 dager før jeg fikk mensen - og den første uken var det bare brunt blod og bittelite av gangen. så neste uke ble det litt mer mens og nå er jeg på tredje uke og har brun utflod... hva kommer det av? er det vanlig at det kan klusse litt sånn etter p-pille slutt? m,an blir jo engstlig...
Miel Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Ja, det er vanlig når man slutter med p-piller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå