Kimura Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hei Jeg tenker jeg skal lage innvitasjoner selv til bryllupet vårt... Har noen erfaring med sånne tynne "matpapir" ark? Hva heter de? Og hvor får man kjøpt det? Panduro? Kan man printe ut på de med vanlig printer eller må man ha laserprinter? Takknemlig for svar
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Hei Jeg tenker jeg skal lage innvitasjoner selv til bryllupet vårt... Har noen erfaring med sånne tynne "matpapir" ark? Hva heter de? Og hvor får man kjøpt det? Panduro? Kan man printe ut på de med vanlig printer eller må man ha laserprinter? Takknemlig for svar Det heter kalkerpapir og vanlig blekkprinter burde gå kjempefint får å printe ut på det
Gjest Marillia Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Det er finnes også ark som kalles vellum, de er tynne og halveis gjennomsiktige. Disse brukes i alle fall innen scrapping og kortlaging/invitasjoner. www.papirihjertet.no www.bikuben.com www.papirloftet.no www.hobbyhimmelen.no
Poppi Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har kjøpt ei blokk med transparentpapir på Binders, tror jeg betalte 39,- for hele blokka med 25 ark. Det ligner litt på matpapir, men er finere i strukturen. Er veldig fint å printe ut på. Jeg har vanlig blekkskriver, og det har gått helt superdupert!
Trampe Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Vellumark funker perfekt til slikt. Jeg har brukt det både i scrapping og kortlaging. Du finner vellum i alle scrappebutikker og velutstyrte hobbybutikker. Du kan skrive ut direkte på vellumark med vanlig printer.
Kimura Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2009 Tusen takk for svar alle sammen Nå ble jeg litt klokere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå