Gå til innhold

Kan man etterbestille en ekstra baggasje?


Jentepusen

Anbefalte innlegg

Meg og venninna skal til Praha i februar.

Ved bestilling av reisen bestilte jeg en kolli på hver altså koffert på 20 kg.

(men i ettertid lurte jeg på om det hadde vært lurt å ha en ekstra koffert på deling)..... Vi har lagt opp denne turen til shopping og champagne!

Kan man etterbestille en ekstra baggasje på Norwegian?

Skjønner ikke helt dette som jeg leser:

http://www.norwegian.no/sw27982.asp

Er 20 kg greit per.pers... Noen som har erfaringer der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Deception

I linken din står det rett ut at du ikke kan etterbestille bagasje på nett eller telefon, men at du må gjøre dette på flyplassen ved innsjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da skjønner jeg det som om at man kan betale seg til en ekstra bagasje i Praha på vei hjem å betale 120 + 80 ? Da vi skal ta fly fra Gardermoen og hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lisa_*
Så da skjønner jeg det som om at man kan betale seg til en ekstra bagasje i Praha på vei hjem å betale 120 + 80 ? Da vi skal ta fly fra Gardermoen og hjem

Stemmer det. Jeg har flere ganger trodd at jeg bare skulle ha håndbaggasje med meg men så har jeg endt opp med å ha bag som skal sjekkes inn. Da betaler man bare i skranken når man sjekker inn. No problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da skjønner jeg det som om at man kan betale seg til en ekstra bagasje i Praha på vei hjem å betale 120 + 80 ? Da vi skal ta fly fra Gardermoen og hjem

Du betaler 120 for baggasje på flyet fra Praha til Gardermoen og 80 for innenlandsfly i Norge.

Ikke noe problem å betale dette ved innsjekking. Har gjort det flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et litt annet spørsmål i samme gate: Jeg og en venninne var ute og reise med Norwegian nylig. Vi hadde bestilt hver for oss, jeg hadde bestilt et kolli bagasje, hun ikke. Hun skulle likevel reise med bagasje, og hadde tenkt å betale ved innsjekk. Da vi kom til innsjekkingen så sjekket de oss bare inn, med hver vår bagasje, uten at noen sa noe som helst eller krevde henne for penger. Er det virkelig så enkelt som å bare komme med bagasjen sin og ikke si noe, så slipper du å betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et litt annet spørsmål i samme gate: Jeg og en venninne var ute og reise med Norwegian nylig. Vi hadde bestilt hver for oss, jeg hadde bestilt et kolli bagasje, hun ikke. Hun skulle likevel reise med bagasje, og hadde tenkt å betale ved innsjekk. Da vi kom til innsjekkingen så sjekket de oss bare inn, med hver vår bagasje, uten at noen sa noe som helst eller krevde henne for penger. Er det virkelig så enkelt som å bare komme med bagasjen sin og ikke si noe, så slipper du å betale?

Noen som vet? Jeg har også lurt på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet? Jeg har også lurt på dette.

Jeg tror de som får sjekket inn baggasje uten å betale for bare er veldig helige med hvem som er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et litt annet spørsmål i samme gate: Jeg og en venninne var ute og reise med Norwegian nylig. Vi hadde bestilt hver for oss, jeg hadde bestilt et kolli bagasje, hun ikke. Hun skulle likevel reise med bagasje, og hadde tenkt å betale ved innsjekk. Da vi kom til innsjekkingen så sjekket de oss bare inn, med hver vår bagasje, uten at noen sa noe som helst eller krevde henne for penger. Er det virkelig så enkelt som å bare komme med bagasjen sin og ikke si noe, så slipper du å betale?

Jeg har opplevd begge deler.

Kommet med baggasje og måtte betale.

En annen gang hadde jeg betalt for ett kolli ved bestilling, men var i London og shoppet og hadde plutselig to kolli da jeg skulle hjem. Da betalte jeg ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen gang hadde jeg betalt for ett kolli ved bestilling, men var i London og shoppet og hadde plutselig to kolli da jeg skulle hjem. Da betalte jeg ikke noe.

Da var du bare heldig ja.

Har også hatt med flere kolli tilbake fra tur enn da jeg reiste hjemmefra.

Måtte betale for det ekstra kolli jeg da hadde med ja.

Noen som jobber på flyplasser er "greie" mens andre følger reglene til punkt og prikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...