Gå til innhold

Har dere noen gang vært.......


Milo Minderbinder

Anbefalte innlegg

så glade.....

La meg bruke litt tid her. Jeg er litt lei av klisjèer om det å være glad, som det å danse av glede - leve på rosa skyer....osv.

På den annen side, skal man, all den tid en er nevrotisk nok til å gå til krig mot klisjèer, være litt forsiktig med å bruke de mest ekstreme virkemidler for å formidle ens budskap på en antiklisjè-aktig måte - da risikerer man å bli oppfattet som patetisk.

Med overhengende fare for å bli oppfattet som språklig patetisk.....våger jeg meg ikke desto mindre på å erklære følgende:

I dag er jeg så glad at jeg nesten holder på å spy.

:ler:

På engelsk kunne tilstanden jeg er i beskrives med følgende lille omsvøp:

"Hippety hoppety happety"

Milo

Å Jippi, altså-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Donna

Så koselig for deg da Milo!!!!! :D Lyst å røpe litt om hva som har bragt deg i slik en ufattelig geldesrus?? *nyskjerrig* :wink:

Men glad på dine vegner - det er deilig å være glad !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skjønner begrepet, Milo! Er glad på dine vegne! :P Men fy søren så nysgjerrig jeg er da...... :roll: Skal tro om d har noe å gjøre m.....hmmm...Skal bare tro....... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da, chimp! Det går da an å bli sånn kjempehoppete glad uten at det har noe med...hmmmm...ja du vet...å gjøre.

Uten at jeg egentlig kan komme på noe akkurat nå*fnise*

Nå Milo? Did you get laid last night???

Eller er du en sånn type som blir kjempeglad fordi postbudet sa "God Morgen Minderbinder...har du hatt en natt full av behagelige drømmer?"

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

I dag er jeg så glad at jeg nesten holder på å spy.

Så fint for deg :wink:

(får håpe du ikke blir enda gladere da, slik at du faktisk spyr) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Miiiiiiloooooo juhuuuuu!!!!!

Nå tror jeg faktisk du må komme og gripe inn med en oppklaring her før fantasien settes så i sving at tråden sesureres :o :oops: :hoho:

Du kan jo hviske hva som har gjort deg så lykkelig og stormende glad .... :blunke: :sjarmor: skal ikke si det til noen altså *blunke pent*

Forresten - anbefaler en bøtte ved siden av sengen :sjarmor: - sånn i tilfelle gleden blir større og du gjør alvor i å spy :o :wink:

hihi...... :ler:

Forresten koselig å se deg titte innom KG igjen - ikke glem oss helt ut da .... :wink: ...og stillingen som poolboy er fremdeles ubesatt tror jeg ....faktisk er bassenget så skittent at det går ikke an å bade i det ...... :roll: så ingen søte lekre engler får kost seg denne sommeren :( ............ :sjarmor:

eh ...skulle ligge ute i solen jeg ..ikke site her :o ups ....

*slenge av seg klærne og løpe til solsengen *

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig Milo! Er det ikke deilig å være så glad?? Drit i hva slags bilder de andre får i hodene sine, de er bare misunnelige :wink:

(Er noe annet med oss som har hodet på bilde..........)

Glad på dine vegne jeg, uansett hva grunnen er.

Ha en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad at jeg faktisk spyr?

hmmmmmmmmm.............

"gurglegurgle :hoho: gurglegurgle :hoho: gurgle :D "

...vel..ikke vakre bilder akkurat.......

Maiken........jeg legger da ikke "laid"-koeffisienten min ut på nett, for pokker :hoho:

Jeg kan dog gi et lite hint: 180cm, snill og smartere enn meg, langt mørkt hår, grønnbrune øyne og veldig vakker. :sjarmor:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg kan dog gi et lite hint: 180cm, snill og smartere enn meg, langt mørkt hår, grønnbrune øyne og veldig vakker. :sjarmor:  

Milo

Så bra med menn som syns det er stas at kvinnen er smartere enn seg! :D (for det er jo slik det som regel er :wink: )

Kos deg videre, (men ikke spy på henne) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

Så koselig for deg, Milo !

Og ja, jeg var sånn spyglad hele tiden da jeg traff mannen min !

En liten trøst til deg er at kvalmen enten kan gå over ( eller den kan bli værre dersom det dukker opp uante ting og tang )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...