Amber Skrevet 26. juni 2003 #1 Skrevet 26. juni 2003 Den deigen var jo helt håpløs å kjevle ut. Skal den bli så tørr og smulete? Fikk den nesten ikke sammen... Dessuten ble den da så liten? Ja nå står den i ovnen, og jeg er sååå spent.
Gjest Starya Skrevet 26. juni 2003 #2 Skrevet 26. juni 2003 Er det sånn bakt ostekake? Med rosiner? *sikle*
hannah Skrevet 27. juni 2003 #3 Skrevet 27. juni 2003 Som regel skal deigen til en ostekake ikke kjevles ut, men heller trykkes i formen. Det at du idet hele tatt fikk til og kjevle den ut er bra for den er jo saa smuldrete. Haaper den smaker
Gjest Lea Skrevet 27. juni 2003 #4 Skrevet 27. juni 2003 Er det sånn bakt ostekake? Med rosiner? *sikle* *sikle i kor*
Amber Skrevet 28. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2003 Ja jeg trykket den ned.... Da kaken ble ferdig så ble bunnen altfor hard. Ikke slik jeg husker den skal være...? Den hevet seg veldig i ovnen, men straks jeg skrudde ned varmen datt den mange cm ned.... er det riktig?
Gjest Starya Skrevet 28. juni 2003 #7 Skrevet 28. juni 2003 De jeg har smakt er høye i kanten og litt nedsunkne ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå