Amber Skrevet 26. juni 2003 #1 Del Skrevet 26. juni 2003 Den deigen var jo helt håpløs å kjevle ut. Skal den bli så tørr og smulete? Fikk den nesten ikke sammen... Dessuten ble den da så liten? Ja nå står den i ovnen, og jeg er sååå spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. juni 2003 #2 Del Skrevet 26. juni 2003 Er det sånn bakt ostekake? Med rosiner? *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hannah Skrevet 27. juni 2003 #3 Del Skrevet 27. juni 2003 Som regel skal deigen til en ostekake ikke kjevles ut, men heller trykkes i formen. Det at du idet hele tatt fikk til og kjevle den ut er bra for den er jo saa smuldrete. Haaper den smaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. juni 2003 #4 Del Skrevet 27. juni 2003 Er det sånn bakt ostekake? Med rosiner? *sikle* *sikle i kor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 27. juni 2003 #5 Del Skrevet 27. juni 2003 Finner frem smekker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 28. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 28. juni 2003 Ja jeg trykket den ned.... Da kaken ble ferdig så ble bunnen altfor hard. Ikke slik jeg husker den skal være...? Den hevet seg veldig i ovnen, men straks jeg skrudde ned varmen datt den mange cm ned.... er det riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 28. juni 2003 #7 Del Skrevet 28. juni 2003 De jeg har smakt er høye i kanten og litt nedsunkne ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå