Gå til innhold

Moon er blitt sprek:)


Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Så kjekt å få treningsdagbøker her. For første gang på mange år er jeg faktisk blitt flink til å trene. Før jul trena vi 3-5 dager i uka. Ble litt mye faktisk, kroppen klarte ikke å yte på slutten. Etter en lang pause i jula er jeg i gang igjen.

Nå sitter jeg her stiv og støl etter styrketimen i går.

Var veldig hardt å begynne på etter pausen så jeg skal passe på å ikke gå så lenge uten igjen.

I morra skal jeg på flyt og pilates. Nå er det ny instruktør der og hun sa det kom til å bli mer avansert nå. Litt mer for viderekommende. Det skal bli gøy å prøve. Har jo trena f&p i noen måneder så jeg tror faktisk det skal gå fint.

Har også planer om å prøve meg på stepstyrke, høypuls og satsbox i nærmeste framtid. Må få inn litt kondis også, har blitt mye styrke.

Gleder meg til å trene i morra nå da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow
:hoppe: Juhu! Trening er bra.

Ja, det er godt for alt det har merket. Har blitt avhengig tror jeg. Blir slapp av å ikke trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
:hallo:

Ha det gøy på trening i dag!

Det var kjempe gøy :)

I går hadde jeg planer om styrke igjen men den begynte en time senere enn hva jeg trodde og da ble det for sent til Gullet å dra ut. I helga blir det heller ikke noe i og med at de ikke har barnepass i helgene og jeg har ikke barnevakt. Får ta en runde med Pilates videoen min i løpet av helga :)

Mandagen blir det styrke og det ser jeg veldig fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

På lørdagen prøvde jeg ett nytt program som jeg har lastet ned Crunch Super SlimDown - Pilates Yoga Blend. Likte det ganske godt. Kjente jeg var støl på innsiden av lårene dagen etter.

I går var jeg på SatsStyrke igjen og allerede merker jeg det begynner å ta seg opp. Trodde aldri en liten pause skulle utgjøre så mye som den gjorde men nå trenger jeg bare ett par timer til før jeg er der var tror jeg.

Har lastet ned Taebo som jeg tenkte å prøve i kveld. Det skal være knallhard kondisjon og styrke trening. En kampsport jeg aldri har sett før så det skal bli spennende å prøve seg på den.

I morra blir det Flyt og Pilates igjen. Den timen gleder jeg meg alltid til, den er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

I dag ble det så jeg og treningskompisen dro på SatsBox. En veldig artig og effektiv time. Svetten rant i strie strømmer :) Var veldig gøy og med den instruktøren vi hadde ble det en perfekt økt ;)

Den time der blir nok fast. Å ha sånne veldig kjekke instruktører tror jeg hjelper på oppmøte. Det var en haug med jenter og en mann på timen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se for meg at SatsBox er av de saltimene med ganske stort oppmøte pga. instruktøren ja. Er vel de saltimene der er flest mannlige instruktører. Me like! :sjarmor:

Hei forresten! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Fredag var jeg på høypuls og styrke. En halvtime med hver så da ble det både kondis og styrketrening :) Må begynne å trene litt mer kondis, har vært litt for sløv med det. I dag var planen styrke men bilen til hun jeg trener sammen med streika så vi rakk det ikke. Blir stramopppuls i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge

StramOppPuls var kjempe gøy :)

I går ble det styrke igjen. Utrolig kjedelig men effektiv time. Hadde håpet på å trene i dag men det ble dessverre ikke tid til det. Får prøve å dra i morra ellers får jeg ta en økt her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge

Det ble styrketime i går også. Var vikar for instruktøren og hun var helt vill. Merket godt forskjell fra de andre. Å for noen muskler den jenta hadde. Hun var lita og slank og så ut til og veie 40kg men da hun begynte å trene fikk vi se hva hun var god for. Hun hadde biceps på størrelse med en håndball :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...