Gå til innhold

Ord før sommeren


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Máire

Etter noen heller temperamentsfulle og hissige diskusjoner her i min spede begynnelse, så sier jeg takk for meg for noen uker. Skal ha ferie både privat og i forbindelse med PC`n.

Det har i allefall vært gøy å "diskutere" her, og jeg skal innrømme at jeg har tatt av i enkelte diskusjoner og det er ikke meningen. Samtidig vil jeg oppfordre andre igjen til å være litt overbærende, da det ikke alltid er like lett å uttrykke seg over internett på den måten man VILuttrykke seg. Ting kan komme ut på en helt annen måte enn det det er ment som. Det har heller ikke vært meningen å være stygg mot noen, men jeg vil gjerne får lov til å ta opp ting som interesserer og engasjerer meg uten å bli kalt "dum" eller "iditot". Det fortjene alle å unngå! Synes det er bedre å konsentrere seg om saken fra ulike sider og vise til kilder, enn å bruke ting mot hverandre personlig som et ledd i "diskusjonen".

Jeg skal i allefall komme tilbake litt mer moderert og jeg håper stemningen her bedrer seg også. Ser mange her som får ganske mye å stri med, mens andre får heller meget med vind i seilene. Håper alle her får samme utgangspunkt og at vi kan se igjennom bagateller.

Det er utrolig mange flotte personer her og det er hyggelig å "møte" gutter og jenter i alle aldre og med ulike bakgrunner. M.a.o, det er ikke kjedelig å være her :)

Vil ønske alle en riktig god sommer og håper dere alle får en god pust i bakken fra jobb og hverdag i sommersola. :briller:

Hei og hå!

Klem fra Máire :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...