Gå til innhold

Bryllup for 20 April 2002.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei 20 April 2002.

Jeg vil bare ønske deg lykke til på lørdag.

Gi oss tilbakemelding.

jeg har vært inne her en god stund, men ennå ikke klart å skaffe meg noe nick.

Noen forslag kanskje?

Uansett, håper dagen lever opp til alle forventningene. Skal tenke på deg.

Klem Hanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei på deg Hanne og tuuuuusen takk. Tar meg fri torsdag og fredag - kjenner jeg trenger litt fri akuratt nå icon_smile.gif Men vi har mange jern i ilden så det blir kanskje ikke så mye avslapping heller da......

Uansett så hadde vi øvelse i Kirken i går .) tror dette skal bli kjempebra.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på og ønsker deg en strålende dag som du aldri vil glemme!

Jeg kommer til å tenke masse på deg på lørdag!

Masse varme tanker til dere på dagen deres.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så koselig å få hilsen fra dere og tusen takk alle sammen. Merker at nervene begynner å melde sin ankomst - men er nå ikke helt på bærtur ennå. Fikk nydelige gaver fra jobben i dag også.

Gleder meg til å hente kjolen min i dag - den skal jeg kjøre rett ned til mamma og pappa og så har vi alt i boks. Ble ferdig med Kirkeprogram og Sanghefter i går og nå er det kun pynting til dagen som gjenstår.

Jeg kommer tilbake med referat etter at jeg er blitt godt gift. La oss håpe at ingen av oss svimer av oppe ved alteret nå icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på lykkeønskningene. Må dere få en helt utrolig dag og opplevelse.

Håper alt går smertefritt for seg.

Lykke til!!!!!

Bare 7 uker igjen!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Nå fikk jeg plutselig skikkelig sug i magen og ble nesten nervøs selv med tanke på bryllupet deres på lørdag. Tør ikke tenke på hvor nervøs og hvor mye følelser det blir den siste uke før vi gifter oss.

Jeg vil bare ønske dere lykke lykke til med bryllupet jeg også. Etter å ha mailet en del fram og tilbake føler jeg at jeg har blitt godt kjent med deg, og det gjør det ekstra spennend enår dere gifter dere.

Ha en kjempefin dag og jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk!

Massevis av klemmer og lykkeønskninger!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kjempelykke til med den store dagen. Dette går nok kjempebra skal du se. Sommerfugler i magen og svette hender hører nok til, men uansett så blir nok dagen perfekt og helt uforglemmelig.1212Ha en heidundrandes bryllupsfeiring. Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for mange koselige hilsener folkens icon_smile.gif Er en smule distre i dag, men jeg har nå full kontroll og alt er klappet og klart. Mangler kun noen bånd rundt Kirkeprogrammene og det får jeg i kveld eller i morgen. Har jo fri nå så jeg kan jobbe litt med det i morgen tidlig.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...