@lfa Skrevet 27. juni 2003 #101 Skrevet 27. juni 2003 Har man et navn man er misfornøyd med, kan det jo være greit å vite at det er mulig å bytte.... :blunke:
:-) anna Skrevet 27. juni 2003 #102 Skrevet 27. juni 2003 Jeg har et dobbel-navn i beste Hildegunn Moltubakk stil. Tror foreldrene mine tenkte det ville herde meg (Men bruker bare det ene navnet.) Jeg fikk såklart noen meldinger som barn... men det fikk igrunn de med snille vanlige navn også... Tror at om barn ønsker å mobbe så får de det til. (Men man kan vel kanskje unngå Vannklosetta og lignende sånn for å forebygge litt)
@lfa Skrevet 27. juni 2003 #103 Skrevet 27. juni 2003 Tror alle barn leker med navn... Mitt navn er ganske vanlig selv om det kanskje ikke er så mange som døper ungene sine for det nå for tiden. Husker i alle fall at vi kalte hverandre rare ting... Frode kommode, @lfa palfa, Hanne panne etc etc... Ikke noe ondskapsfullt med det. Men til syvende og sist så er det jo foreldrene som bestemmer navn. Voksne mennesker som deg og meg. :blunke: Synes man bør bruke littegrann sunn fornuft når man velger navn til barna sine... Hadde foreldrene mine døpt meg Vannklosetta, hadde jeg byttet så fort som mulig... Hadde ikke passet meg i det hele tatt... :o
AmericanLife Skrevet 27. juni 2003 #104 Skrevet 27. juni 2003 Hadde foreldrene mine døpt meg Vannklosetta, hadde jeg byttet så fort som mulig... Hadde ikke passet meg i det hele tatt... :o
Tusseline Skrevet 27. juni 2003 #105 Skrevet 27. juni 2003 Hva med Bob Kåre? Her snakker vi, ja Hater og avskyr Ronny, Johnny og den slags!
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2003 #107 Skrevet 28. juni 2003 Hva med sønnen til Diana Ross og Arne Næss da; Ross Arne
Skusla Skrevet 28. juni 2003 #108 Skrevet 28. juni 2003 Kårhild... Kjenner noen som heter det faktisk. Rupert- Lars Bob Bob- Kåre Borgvard ( bestemora mi ville broren min skulle hete det.. ) Bara Hallstein Gunstein Varg Arnold Rolf Børre Svanhild- Mona Oleif
Tusenfryd Skrevet 28. juni 2003 #109 Skrevet 28. juni 2003 Nå er det litt mye knyttet opp til enkelte personer her. Og jeg tror vi sier at dette temaet er utdebattert. Tråden stenges.
Fremhevede innlegg