OppNed Skrevet 27. juni 2003 #81 Skrevet 27. juni 2003 enig med Embla. Ville steng tråden forlengst. Ufin.Fjortiss-nivå. Maiken
Mathias Skrevet 27. juni 2003 #83 Skrevet 27. juni 2003 Ille mange som måtte hinte før noen tok det da!...
Tusenfryd Skrevet 27. juni 2003 #84 Skrevet 27. juni 2003 Jeg er egentlig helt enig, men har nøyer meg fortsatt med å følge litt med...
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #85 Skrevet 27. juni 2003 Det styggeste navnet jeg vet er Ellinor! Det er det peneste navnet jeg vet!!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #86 Skrevet 27. juni 2003 Synes dere dette er så fælt da?! Synes dette er en helt grei diskusjon å ha jeg. Og jeg blir ikke det minst fornærma om ikke alle synes de samme navna er pene som det jeg synes. Hadde ikke sagt direkte til noen at "jeg synes ikke barnet ditt har et fint navn" Men så lenge vi diskuterer navn som et abstrakt tema så blir det noe annet. Jeg går da ikke rundt og tror at det er allmenn enighet verden over om at navnet jeg har valgt til barnet mitt er det peneste som finnes. Hadde det vært det hadde alle hett det.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #87 Skrevet 27. juni 2003 Navnet IRENE klarer jeg bare ikke :evil:
Ugla Skrevet 27. juni 2003 #88 Skrevet 27. juni 2003 Da jeg gikk i barneskolen diskuterte vi også stygge/fine navn! Fy så stygge vi var!!! Som voksen (og før det også) skjønte jeg at slikt kan vere sårende! Vi har ikke valgt navna våre sjøl. Da vi fikk barn, gav vi de et navn som vi likte (selvfølgelig gir man ikke sitt elskede barn et stygt navn!!) Og når man ser på "svartelisten" her inne, ja så er vi der, både den ene og den andre, og de vi har valgt navn til! Jeg er egentlig helt enig, men har nøyer meg fortsatt med å følge litt med... Kjære "Tusenfryd", håper du også snart har sett nok..... (Jeg gremmes av sånt....) :oops:
@lfa Skrevet 27. juni 2003 #89 Skrevet 27. juni 2003 Synes ikke en navnediskusjon er på kanten til noe som helst, jeg... Å diskutere navn er ikke det samme som å diskutere enkeltpersoner... Ut i fra svarene her, viser det seg jo at smaken er som baken her som ved alt annet. :blunke: At jeg ikke liker navnet Ola, betyr da jammen meg ikke at jeg hater alle som har det navnet... :o Og det at man oppdager at man har felles kjente, kvalifiserer heller ikke til noen stenging.... Har som sagt ikke diskutert person... Hvorfor er tråder som "hvilket navn synes du er fint" noe bedre enn denne...?
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2003 #90 Skrevet 27. juni 2003 Rigmor, Rigfar og alle Rigbarna......ganske søtt da.... Nå tissa jeg nesten på meg...... !!!!
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2003 #92 Skrevet 27. juni 2003 Datteren min heter Mathilde, og d var d en her som syns var noe av d styggeste hun hadde hørt..... Beklager... Synes Mathilde er et flott navn men at det blir veldig ødelagt når du slenger på Antoinette........ Ellers må jeg si at alle er forskjellige, det må jo gå an å bemerke grufulle navn.... Mine barn har tre fornavn hver og er følgelig de eneste i landet med sin kombinasjon. Ganske spesielt synes jeg selvom noen synes det er høl i hue....... Ellers er det sjelden jeg har ledd så mye av en tråd.... Hvilket geni var det som startet den....??
OppNed Skrevet 27. juni 2003 #93 Skrevet 27. juni 2003 Gir meg ikke helt, jeg. Ikke for å ødelegge moroa altså, men navn er jo identiteten til folk dah. En stor del av den ihvertfall. Gøy å se hvor forskjellig humor folk har...jeg fikser ikke å få en bitteliten boble i halsen engang, jeg, av at folk synes enkelte navn er stygge... Tenke seg til om noen skal måtte se navnet sitt latterliggjort på et forum for voksne kvinnemennesker...noe så dumt.Minner meg litt om sånn torsdagsklubb-humor. Maiken (kjedelig i dag)
Arwen Skrevet 27. juni 2003 #94 Skrevet 27. juni 2003 Gir meg ikke helt, jeg. Ikke for å ødelegge moroa altså, men navn er jo identiteten til folk dah. En stor del av den ihvertfall. Gøy å se hvor forskjellig humor folk har...jeg fikser ikke å få en bitteliten boble i halsen engang, jeg, av at folk synes enkelte navn er stygge... Tenke seg til om noen skal måtte se navnet sitt latterliggjort på et forum for voksne kvinnemennesker...noe så dumt.Minner meg litt om sånn torsdagsklubb-humor. Maiken (kjedelig i dag)
Tatum Skrevet 27. juni 2003 #95 Skrevet 27. juni 2003 Jeg har hørt rykter om at det finnes ett tvillingpar i en by i Østfold som heter Harry Kåre og Kåre Harry. vet ikke om det er sant da men .... Vitner ihvertfall om dårlig fantasi
Gjest Milah Skrevet 27. juni 2003 #96 Skrevet 27. juni 2003 Jim Ronny synes jeg er et helt forferdelig navn! Roy Anthony er ikke mye bedre.. Glenda og Hjørdis er heller ikke navn jeg ville ha gitt barna mine.. Det er mange stygge navn. Tipp-oldefaren min het f. eks. Stasius! :o
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2003 #97 Skrevet 27. juni 2003 .....vet om en niåring som heter Skhurte...... mmmmm vakkert.......
@lfa Skrevet 27. juni 2003 #98 Skrevet 27. juni 2003 Ikke bare nordmenn som gir barna sine merkelige navn... Fra min tid på internasjonal skole, var det en som het Hassan Hassan Hassan. Ellers så synes jeg Torsdagsklubben var morsomt, jeg. Inkludert Otto. Men det beviser vel bare at jeg er like "syk" som han... Face it... Folk har forskjellig humor. Dette er uskyldig moro. Hadde ikke blitt sur om noen hadde nevnt mitt navn.
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2003 #99 Skrevet 27. juni 2003 ..er ikke god fantasi at alle skal døpe ungene sine Nora om dagen heller... Nora er et nydelig navn, men vi har flere stykker i barnehagen, flere stykker på venteliste og flere stykker i nabolaget som heter det..... Og tre jenter jeg kjenner har akkurat døpt barna sine det....
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #100 Skrevet 27. juni 2003 Jeg har et sjeldent navn som jeg har blitt mobbet for, og det er ikke gøy skal jeg si dere! Dere bør være litt forsiktige her!!!
Fremhevede innlegg