Mariehønen Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Synes halvparten av dem som skriver her heter 'gjest' eller noe med 'gjest'. Skal man ikke være medlem for å skrive her? Eller er det en og samme person som skriver hver gang, og som bare rett og slett heter gjest???
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Man må ikke være registrert for å skrive her nei. Vi som ikke er registrerte kommer opp med navnet "gjest" om vi ikke går inn og skriver noe i "navn" boksen før vi poster. Bare å logge seg ut å forsøke selv.
Mariehønen Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Man må ikke være registrert for å skrive her nei. Vi som ikke er registrerte kommer opp med navnet "gjest" om vi ikke går inn og skriver noe i "navn" boksen før vi poster. Bare å logge seg ut å forsøke selv. Takk Har tenkt lenge på det
Gjest Gjest_Helen_* Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Om det skulle vært den samme gjesten som skrev hele tiden er jeg imponert. Men, jeg skriver jo her og det kan falle meg inn å skrive et svar i en annen tråd og i fremtiden ... ellers er det liksom ikke så spennende, om "en" tråd er den eneste tråden jeg skulle skrevet i, mener jeg. Sant.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Huff, tenk om "gjest" var en og samme person. Da hadde jeg blitt mektig bekymret, da snakket vi om ganske mange forskellige personligheter og sterk mani siden personen tydeligvis aldri sov og alltid kunne skrive en hel masse med innlegg samtidig. Nei, heldigvis er jeg ikke det, hihi.
The Kitten Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Gjester og faste medlemmer er like velkommen her på kg. Likevel har jeg inntrykk av at noen gjester er for feig til å skaffe seg et fast brukernavn.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Jeg lurer på hvorfor man skulle vært for feig til å skaffe seg brukernavn, egentlig? Man er da anonym uansett. Jeg er ikke alltid innlogget fordi jeg vil skrive personlig innimellom, noe jeg ikke vil at andre skal se på "mine innlegg" fordi jeg kjenner noen som er her inne personlig. Lurer på hvor alle de slemme gjestene som ikke skulle "turt" dette er, for jeg ser de egentlig aldri. Vet at noen er fæle her inne, men synes det er mange brukere i likhet med gjester. Begynner det å bli litt overdrevent, lurer jeg på!
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Gjester og faste medlemmer er like velkommen her på kg. Likevel har jeg inntrykk av at noen gjester er for feig til å skaffe seg et fast brukernavn. Jeg leste den første setningen din og tenkte "er vi egentlig det?" Og det var alt før jeg leste den andre setningen din
Fortunatus Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 merker det er noen tråder som bare gjester skriver i. Hadde vært merkelig hvis det skulle være samme person? Folk må da fint få lov å velge om de vil være gjest eller ikke.. Jeg har da heller ikke sjans å skille alle brukerne her inne og tviler på at noen gidder "stalke" brukere.
Gjest Gjest her også Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 Jeg skriver som regel som gjest og av og til som gjest men med nick. I tillegg til det har jeg også et brukernavn, men er sjeldent innlogget. Tror jeg er litt for paranoid til å alltid skrive med brukernavnet mitt, redd for at noen skal kjenne meg igjen :| KG er liksom mitt fristed, og jeg er her HVER dag, opptil flere ganger om dagen, og det har jeg vært det siste året (eller litt mer kanskje?). Av og til kan det føles ut som at de med fast brukernavn er litt mer hånlige mot gjester enn mot andre faste brukere, men vet ikke om det stemmer. Bare noe jeg har litt inntrykk av noen ganger.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Jeg vil ikke ha en "profil" her inne. Det er for mange som er flinke til å grave frem ting man har skrevet før, tar det ut av sammenheng og bruker det i andre diskusjoner.
Gjest postsekk Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Jeg lurer på hvorfor man skulle vært for feig til å skaffe seg brukernavn, egentlig? Man er da anonym uansett. Jeg undrer meg alltid over naiviteten til de som bruker dette argumentet. De må ha særdeles kjedelige liv, som tydeligvis kan skrive hva som helst uten å bli gjenkjent. Personlig logger jeg meg ut hvis jeg vil si noe som blir litt for avslørende.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Gjester og faste medlemmer er like velkommen her på kg. Likevel har jeg inntrykk av at noen gjester er for feig til å skaffe seg et fast brukernavn. Tror ikke det handler om feighet, men om hva man ønsker å få ut av den tiden man bruker på KG. Noen ønsker å bygge et sosialt nettverk, mens for andre er det bare ren underholdning og tidsfordriv. Jeg har tre forskjellige brukernavn, men skriver stort sett alltid som gjest. Logger bare inn hvis jeg har noe fornuftig å si, eller ønsker å delta i en interessant diskusjon. Som regel slenger jeg bare ut noen spontane, ofte spydige, kommentarer. Ser ikke noen grunn til at disse skal knyttes opp mot et av brukernavnene mine.
Møffi Skrevet 21. januar 2009 #14 Skrevet 21. januar 2009 Som regel slenger jeg bare ut noen spontane, ofte spydige, kommentarer. Ser ikke noen grunn til at disse skal knyttes opp mot et av brukernavnene mine. Haha, ja spydige kommentarer er det oftest gjester som kommer med Syns også det er mange gjester som svarer på sex-sørsmål...
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #15 Skrevet 22. januar 2009 Jeg undrer meg alltid over naiviteten til de som bruker dette argumentet. De må ha særdeles kjedelige liv, som tydeligvis kan skrive hva som helst uten å bli gjenkjent. Personlig logger jeg meg ut hvis jeg vil si noe som blir litt for avslørende. Det var det jeg siktet til, selvom jeg ikke trekker inn at de må ha kjedelige liv, da. Jeg bare lurer på om det er overdrevent, at man skal være for feige til å være bruker og lignende. Lurer på hvorfor det skulle vært skummelt, med mindre man er redd for å bli kjent igjen. Og, det skulle da vært en god nok grunn det, og en privatsak. Ikke feighet
Gjest Artig Skrevet 22. januar 2009 #16 Skrevet 22. januar 2009 Jeg tror ikke alltid det er feigest å være gjest, for brukere er slemmere med gjester enn med andre brukere. Lurer på hvorfor, montro
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå