Gjest mte009 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hei! jeg skal ta piercing i nippelen på fredag og jeg lurer på smerten og hvor lenge smerten varer ? noen som kan svre meg raskt?
The Goddess Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hei! jeg skal ta piercing i nippelen på fredag og jeg lurer på smerten og hvor lenge smerten varer ? noen som kan svre meg raskt? Den verste smerten er over på null komma niks, men har smerte i rundt 1-2 dager (øm brystvorte, stikking og dunking osv) Soving kan gjøre vondt i 1 ukes tid (om du sover på siden, kommer borti piercingen, går med stramme klær)
mrsSJ Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 I den ene puppen gjorde det nesten ikke vondt, i den andre gjorde det sykt vondt når han stakk nålen gjennom.Ikke noe smerter eller ubehag i etterkant
Hinata Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 I den ene puppen gjorde det nesten ikke vondt, i den andre gjorde det sykt vondt når han stakk nålen gjennom.Ikke noe smerter eller ubehag i etterkant Bare et spørsmål (ser tickeren din) Har du problemer med amming knyttet til piercingen?
Avalon Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 hos meg var det bare vondt akkurat i det han stakk kanylen gjennom. Tangen som holdt på brystvorten var i grunn verst. Hadde ikke vondt etterpå
Involvert Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Bare et spørsmål (ser tickeren din) Har du problemer med amming knyttet til piercingen? En lege sa til meg at piercing i brystvorten ikke har noen som helst negativ effekt på amming Må selvfølgelig ta ut smykket da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå