Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hvilke hermetiske tomater gjør seg best i en kjøttsaus, knuste (med hvitløk) eller hele (som da knuses underveis, klart)?
Veronica88 Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hva mener du med hele? Altså hele rett fra butikken? Kutt dem i småbiter og ta ut frøene i såfall, jeg har ofte hatt d med kjøttdeig. MEN, du vil da få skall i maten om du ikke tar dem av. Kok opp vann og ha tomater i vannet noen sekunder til skallet løsner. knuste med hvitløk er jo raskest, og gir en ekstra smak (hvitløken)-
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Jeg synes det beste er å kjøpe "skalade" (skinnfrie) tomater på boks, da slipper man skinn, og de er lette å knuse.
Gjest TS Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Jeg synes det beste er å kjøpe "skalade" (skinnfrie) tomater på boks, da slipper man skinn, og de er lette å knuse. ja det var slike jeg mente med hele hermetiske tomater. Brukte de knuste og halve den med hele. Nam ser godt ut hvertfall, så får vi se hvordan resulatet blir
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå