Gå til innhold

Hvor stor er utstyret til kjæresten din? (cm)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hva som er tilfelle i de tusen hjem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis noen i det hele tatt gidder å svare, kan jeg si på forhånd at de kommer til å svare 18 cm. Det vet de fordi de har så godt øyemål, eller fordi kjæresten har sagt det. De aller færreste har målt den selv.

Skrevet

Han er akkurat så stor at han passer som hånd i hanske med meg:)

Skrevet

Hoff.. nok en slik tråd.. begynner å bli lei:D

Skrevet

Skal mann tro på kvinner som skriver om sånt på nettet, ligger vel gjennomsnittet på "kjærester" sånn ca 6-7 centimeter over snittet på menn generelt. Litt snodig. :fnise:

Skrevet

Om du søker på gamle tråder her inne kan du finne så mange svar på dette som du bare orker å lese:)

Gjest Sandbekken
Skrevet
Skal mann tro på kvinner som skriver om sånt på nettet, ligger vel gjennomsnittet på "kjærester" sånn ca 6-7 centimeter over snittet på menn generelt. Litt snodig. :fnise:

Min type har en pikk på 30cm i DIAMETER! og den er 50cm i lengden! i tillegg har han en utvekst ved roten som ser ut som en liten kanin, også har han små kuler i pikken som roterer mens vi har oss da! seff :sminkedokke:

Skrevet
Min type har en pikk på 30cm i DIAMETER! og den er 50cm i lengden! i tillegg har han en utvekst ved roten som ser ut som en liten kanin, også har han små kuler i pikken som roterer mens vi har oss da! seff :sminkedokke:

WOW!!! Er vi sammen med samme type eller??!

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
WOW!!! Er vi sammen med samme type eller??!

Kansje det kansje? synes det har blitt litt mange nattevakter i det siste jah! Haha :)

Endret av Sandbekken
Skrevet
Kansje det kansje? synes det har blitt litt mange nattevakter i det siste jah! Haha :)

Største problemet er at han heller sjelden tar meg med på date, gjør husarbeid, betaler husleiga, eller gir kompliment. Men sexen er super da, og det er jo det som teller :P

Skrevet

Nattevakter hos meg også da? :ler:

Gjest Sandbekken
Skrevet
Nattevakter hos meg også da? :ler:

Nei dette må jeg nesten ta opp med ham! fy flate altså!! rett inn på samliv kategorien med meg nå..

Skrevet
Nei dette må jeg nesten ta opp med ham! fy flate altså!! rett inn på samliv kategorien med meg nå..

Mannfolk altså!!

Skrevet

Utstyret hans er ca. 4 cm. Kaller ham ofte for kvinne og da ler vi godt begge to. :)

Skrevet

var d drømmen din.

Skrevet

Ingenting min har en på 60 cm i DIAMETER og 100 cm i lengden

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
var d drømmen din.

Ho yess! å bli revna opp av en pikk på 50cm i diameter og bli bunna opp mot lungene er den våte drømmen min!! Mhm!!

Neinei det er vel ikke det da.. jeg måtte bare kødde litt med hvordan folk her inne presenterer sexlivet sitt.. :)

Endret av Sandbekken
Gjest Sandbekken
Skrevet
Ingenting min har en på 60 cm i DIAMETER og 100 cm i lengden

Glemte å si at min type har TO pikker da! den andre er på 110 i diameter og 70 i lengden! :)

Har du fått noe å tenke på nå ts? :P

Skrevet

Stakkar TS, ble bare tull dette. Tror folk er litt for lei av spørsmålet.

Uansett hvilken penis størelse du har vært borti er det nok heeeelt normalt:)

Skrevet

Min kjærestes penis er 13 cm lang, og jeg stortrives :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...