Gå til innhold

Familiebil med god bagasjeplass


SkumGummi

Anbefalte innlegg

Heisann

Vi har kjøpt oss barnevogn til lillebaby som kommer i juni. Vi har kjøpt Simo Kombi. Nå skal vi kjøpe oss bil men trenger en bil med god plass siden Simo vognen er rimelig stor. Vi har ikke lyst til å kjøpe en helt ny bil, men tenkte en litt eldre modell sånn at forsikring, registrering osv blir litt billigere. er vel 1997 som er grensa nå etter nyttår?

Er det noen som kan anbefale en bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Vi har kjøpt oss barnevogn til lillebaby som kommer i juni. Vi har kjøpt Simo Kombi. Nå skal vi kjøpe oss bil men trenger en bil med god plass siden Simo vognen er rimelig stor. Vi har ikke lyst til å kjøpe en helt ny bil, men tenkte en litt eldre modell sånn at forsikring, registrering osv blir litt billigere. er vel 1997 som er grensa nå etter nyttår?

Er det noen som kan anbefale en bil?

Skulle jeg hatt en bil fra ca 1997 som er relativt rimelig, god plass, bra standard og god å kjøre så ville jeg sett på f eks http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Nei, jeg er ikke selgeren men er kjempefornøyd med Ford. Passer du på rustbeskyttelse, vask og polering så har du bil lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...