SkumGummi Skrevet 20. januar 2009 #1 Del Skrevet 20. januar 2009 Heisann Vi har kjøpt oss barnevogn til lillebaby som kommer i juni. Vi har kjøpt Simo Kombi. Nå skal vi kjøpe oss bil men trenger en bil med god plass siden Simo vognen er rimelig stor. Vi har ikke lyst til å kjøpe en helt ny bil, men tenkte en litt eldre modell sånn at forsikring, registrering osv blir litt billigere. er vel 1997 som er grensa nå etter nyttår? Er det noen som kan anbefale en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #2 Del Skrevet 20. januar 2009 Heisann Vi har kjøpt oss barnevogn til lillebaby som kommer i juni. Vi har kjøpt Simo Kombi. Nå skal vi kjøpe oss bil men trenger en bil med god plass siden Simo vognen er rimelig stor. Vi har ikke lyst til å kjøpe en helt ny bil, men tenkte en litt eldre modell sånn at forsikring, registrering osv blir litt billigere. er vel 1997 som er grensa nå etter nyttår? Er det noen som kan anbefale en bil? Skulle jeg hatt en bil fra ca 1997 som er relativt rimelig, god plass, bra standard og god å kjøre så ville jeg sett på f eks http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Nei, jeg er ikke selgeren men er kjempefornøyd med Ford. Passer du på rustbeskyttelse, vask og polering så har du bil lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 20. januar 2009 #3 Del Skrevet 20. januar 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link For eksempel. Har faktisk to stk. passat selv. Mye bil for pengene og et kjempestort bagasjerom. Plass til både barnevogn og hundebur str. large. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. januar 2009 #4 Del Skrevet 21. januar 2009 Har selv Mondeo og er veldig fornøyd:) God plass og god å kjøre- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå