Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Skulle bakkestarte, ble borte i sju timer. http://www.mb.no/lokalenyheter/article4061607.ece hva hadde dere gjort `?
Amalie_85 Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 HAHAHAHAH!!!! Skal ikke være lett gitt. Hadde blitt forbanna!! Hadde nok prøvd å kommet i kontakt med noen andre enn politiet i første omgang hvertfall!
Sulosi Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 he he vet en som "glemte" kona i bilen inni garasjen, hører med til historien at mannen skulle utenbys på dagstur og ville ikke ha kona med men sa ikke noe til henne. Hun gikk og satte seg i bilen og mens hun venta på mannen lista han seg ut av huset og til bussen...så satt kona der da..
Kamikatze Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har av og til glemt meg selv igjen på Clas Ohlson...
Pjukset Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Han hadde ikke fått seg no på en stund :gjeiper:
FireFairy Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Sparkjøp stenger jo klokka fire på lørdagene. Hva med å ringe paret de skulle besøke? Jeg hadde i alle fall ikke venta til halv ni på kvelden med å få tak i hjelp!
Gjest Marlo Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Ok, jeg kan forstå at man kan glemme et lite barn, ett dyr e.l. Noen som ikke kan si ifra. Men å glemme KONA si? Hva er galt med denne kona spör jeg da? Er hun ikke istand til å snakke, ringe, gå, ta buss, ta taxi eller noe lignende? Om min samboer hade glemt meg igjen, så hadde jeg da först og fremst forsökt å ringe ham, om det ikke hadde funket så hadde jeg jo funnet en alternativ lösning på å komme meg hjem. Man skulle jo tro at alle koner var vesner som ikke klarer å tenke selv jo!
Gjest distrè Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har glemt igjen bilen min i byen flere ganger jeg...rota den bort på parkeringsplasser og inni parkeringshus.. Og brillene. Og telefonen. Men ungene og dyra har jeg kontroll på da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå